• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermelien Griffel.

    "Hmm..hij zal wel boven water komen." Zei ik glimlachend, hoewel ik er toch niet zo gerust op was. "Heeft er iemand van jullie plannen?"
    Ik keek Harry en Summer vrolijk aan.
    "Ik heb zin om naar buiten te gaan..."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    Ik schreef op dat Ron haar prachtig vond, dat hij het liefst elk moment van de dag bij haar was, en dat hij bij deze zijn liefde aan de hare wou verklaren in de bibliotheek, over een uurtje. Ik zuchtte even. Hoelang heb ik wel niet liefde gevoelt of gekregen?
    Ik deed de brief in een envelop, plakte die dicht en schreef haar naam er in sierlijke letters op. ''Zo.'' mompelde ik, en stond op terwijl ik even grinnikte om de positie van Elizabeth en e verbaasde blikken van Blaise en Draco.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 20:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry

    "Nee nog niet" zei ik met Summer in koor.
    Weschoten in de lach en ik keek Hermelien
    "Je weet hoe Ron is die verdwijnt altijd maar hij komt ook heel snel weer boven water" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel.

    "We kunnen eens een stapje in de buiten wereld zetten?" Stelde ik voor. "Misschien voel ik me dan veiliger als ik weet dat die zwadderaars ver weg zijn."
    Ik haakte in bij Harry en Summer en begon te wandelen zodat we naar buiten konden.




    Elizabeth Woods.

    "Wat?" Lachte ik vrolijk. "Het zit echt goed, moet je ook eens proberen."
    Ik aaide nogmaals over het hoofd van Blaise.
    "Ik weet dat ik het mag van je." Grijnsde ik poeslief. "Ben je klaar Sam?"
    Als een kleine kat rekte ik me uit waardoor ik Blaise perongeluk tegen het hoofd stootte met mijn elleboog.
    "Sorry."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Is goed ik heb toch zoals ik net al zei niets beters te doen" zei ik lachend. "Maar Hermelien sorry dat ik het zeg maar je weet met zwadderaars ben je nergens veilig".
    En nadat gezegd te hebben liepen we met z'n drieën naar buiten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel.

    "Ik weet het Harry." Zuchtte ik en ademde de frisse lucht in. "Maar ik wil ze niet te veel pijn doen met al de spreuken die ik ken."
    Ok, dat kwam erg betweterig over, maar ergens was het wel waar.
    Als ik mijn beste spreuken op ze zou gebruiken, was de kans erg groot dat ik van school gestuurd zou worden en dat wilde ik niet.
    "Sneep zou het anders toch voor ze opnemen." Mompelde ik. "En dan heb ik nog meer problemen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    Blaise wreef pijnlijk over zijn hoofd, wat me nog harder liet lachen. ''Eh- ja.'' glimlachte ik, en zwiepte even met mijn stok zodat de brief richting de slaapzaal ging waar Granger sliep. ''Over een uurtje kunnen we haar daar verwachten.'' zei ik toen, en plofte op de bank.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Laat ons hopen." Grijnsde ik. "En als dit plan mislukt, kunnen we nog altijd achter die rosse aangaan."
    Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik Blaise hielp met wrijven over zijn kop.
    "Dat zal haar mentaal misschien wel breken." Een sadistische grijns stond op mijn gezicht. "Dan zal ze zichzelf haten omdat ze zich dan schuldig voelt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Als het nog is is het nodig Hermelien" zei ik lachend.
    "Misschien leren ze het dan een keer"
    Voor ik nog wat kon zeggen zei Summer al iets.

    Summer Melody Night

    "Wees daar maar niet zo zeker van dat Sneep het voor hem opneemt" zei ik lachend.
    "Ik ben en blijf een zwadderaar en trouwens mijn ouders zijn goed bevriend met hem en hij kent mij ook al heel lang" zei ik schouderophalend.
    "Wat ik dus wil zeggen is jij krijgt echt geen problemen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    "Hmm, ik hoop dat jullie gelijk hebben." Glimlachte ik. "Bedankt."
    Samen liepen we buiten wat rond tot ik een leuk idee kreeg.
    "We kunnen naar Zweinskop gaan?" Stelde ik voor. "Dan kunnen we wat praten en drinken...lijkt me gezellig eigenlijk."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Summer Melody Night

    "Vertrouw ons maar want wij hebben gelijk" zei ik lachend. "Graag gedaan"
    Ik keek Harry aan toen Hermelien voorstelde om naar Zweinskop te gaan en zag dat hij knikte.
    "Is goed lijkt me gezellig " zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    Onderweg naar Zweinskop vertelde ik Harry wat er met Ginny en Fred was gebeurt en hoe erg ik het wel niet vond.
    Ik ging helemaal op in het gesprek en voor dat ik het wist, waren we er al.
    "Wat gaan jullie drinken?" Vroeg ik vriendelijk. "Ik trakteer."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    Ik grinnikte, en ging languit op de bank liggen. ''Nog een drie kwartier.'' mompelde ik, en zuchtte ongeduldig. Wat zou ik die mudblood graag wreken, verminken, pijn laten lijden.. Ik grinnikte zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 21:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Wat gaan we in die tussentijd doen?" Vroeg ik verveeld. "Ik heb zin om iets leuks te doen, alleen weet ik niet wat."
    Mijn blik gleed van Samantha, naar Draco en vervolgens naar Blaise.
    "Iemand soms ideeën?" Vroeg ik terwijl ik ze stuk voor stuk nogmaals bekeek. "Alles is welkom, ik hoor ze graag."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Hermelien zolang ik Fred en Ginny ken komt en wel goed en helemaal als ik hoor dat Fred alweer iemand aan het rondleiden is" stelde ik haar gerust.
    We liepen Zweinskop naar binnen "Verras me maar" zei ik lachend tegen haar en hoorde Summer hetzelfde zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer