• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het nu staat het in mijn topic reactie]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Mijn Topics, ik heb geen idee hoe te starten, honestly. :'D]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    [Mijn Topics, ik heb geen idee hoe te starten, honestly. :'D]

    [Misschien dat iedereen wakker wordt?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb net in beginpost gezet hoe we beginnen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Andy Benedict Johnson ~ vampier ~

    Ik zucht, grom en sta op. Vlug kleed ik me aan. Ik grabbel naar mijn zwarte paraplu, zet hem op een doe de gordijnen een stukje open om te kijken of de zon er al is, ja dus. Ik doe hem weer dicht, loop naar de badkamer en kijk voor de grap even in de spiegel, waar ik alleen een paraplu zie. Vandaag voor het eerst weer weg.

    (later)

    Eindelijk, ik kom aan. Ik hoop dat er al iemand anders is. Ik sta nog steeds met mijn paraplu buiten te wachten, hopend op dat er iemand is.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@xJohnnyDepp ze komen net aan bij de school dus hij kan niet al op zijn kamer zijn a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [That makes it a lot easier.]

    Alexis Freya Johnson

    Ik zet mijn grote zonnebril op mijn neus terwijl ik uit de zwarte auto stap.
    "Veel plezier op school Alexis!" Glimlacht mijn vader vrolijk naar me. Ik mopper op hem, dat ik Lexus heet, niet Alexis en zwaai nog even snel voor ik het schoolterrein op loop, op zoek naar mijn vrienden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:06 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline Haven Chase
    Terwijl ik mee neurie met het liedje op mijn iPod vervloek ik mezelf dat ik zo eigenwijs was mezelf niet te laten brengen door mijn ouders. Eerst vliegtuig, dan trein, dan tram en tenslotte met de taxi is echt één grote hel. Ik zucht opgelucht als de taxi eindelijk bij de school is. Nog zo'n hel, het New Yorkse verkeer. Ik glimlach naar de chauffeur als hij mijn koffers uit de kofferbak heeft gehaald en nadat ik hem heb betaald loop ik het plein voor de school op. Nu nog hopen dat er al iemand is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [dat was de kamer van mijn ''huis'' zeg maar]

    Andy Benedict Johnson
    Ik zie Alexis en loop naar haar toe.
    'Hallo.' zeg ik. Mijn tanden steken uit maar ze weet toch dat ik een vampier ben, so what. Ik zorg dat mijn paraplu tegen de zon in staat, zodat ik geen zonlicht binnenkrijg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madilaine Jenna Fentum

    Ik geef mijn moeder een kus en ik stap in de auto. Mijn vader reed me naar school. Zowat de hele inhoud van mijn kamer lach in koffers en tassen achterin. Ik bijt even op mijn nagels. "Pap, we zijn er al." Zeg ik als hij de school voorbij rijd. Ik stap uit en geef hem een kus. Mijn koffers en tassen pak ik en ik loop naar de ingang.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:16 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Met een zucht deed ik mijn zonnebril op. het was ochtend en het zonnetje scheen fel. Ik kon tegen de zon dus dat was het probleem niet, behalve het feit dat het na een puur uur een beetje pijn ging doen. Geen wonder dat mijn ouders eerst dachten dat ik een zonne-allergie had. Ik liep rustig het school terrein op. Mijn ouders waren er niet om uit te zwaaien. Ze moeten gewoon werken als elk normaal mens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Andy loopt naar me toe en begroet me. Het ziet er ontzettend droog uit, aangezien de zon schijnt en hij met een parasol staat, maar ik ben het wel gewend, er zijn meerderen hier vampiers.
    "Hey." Antwoord ik kortaf en zoeken kijk ik rond of er al meerdere mensen zijn. Een aantal eerstejaars glimlachen nerveus, maar ik keur ze, zoals elk jaar, geen enkele blik waardig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [ voor degenen die het nog niet weten, ze slapen op school ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Lijkt me duidelijk. :'D
    Liking the rules, btw. Doet me denken aan een Engelse Boarding School.]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:14 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3