• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efialtis
    Ik wrijf de slaap uit mijn ogen, maar vlak daarna gaap ik weer. Het donker buiten bied me geen wekker, dus ik moet wakker blijven uit mijn eigen wilskracht. Ik kijk naar buiten. Misschien even naar het tankstation? Ik weeg de voor en nadelen. Het is natuurlijk wel een halfuur lopen, maar ik blijf er wel wakker door. Gapend sta ik op, en trek mijn jas aan. Ik doe de sleutel in het krakkemikkige slot, en met een kraak en een klik is de deur op slot.

    Het weer is guur, en ik trek mijn jas tot op mijn kin. De jas heb ik al 2 jaar, en hij is redelijk uit en versleten. Na drie kwartier kom ik eindelijk aan bij het tankstation: langzaam gelopen. Er hangt alleen een verveelde adolescent achter de kassa. Ik kijk in mijn jaszak. 90 cent! Misschien is het wel genoeg voor een rolletje drop ofzo! Ik leun tegen de muur aan. “Hoi,” mompel ik tegen de kassiere.

    Fluffy Catnip
    Ik rek mezelf uit en kijk opgewekt om me heen. Wat zal ik eens doen? Springerig loop ik de straat door. Hij is helemaal verlaten, op een enkele auto die soms langskomt na. Ik spring in de plantjes, en roetsj door een tuintje. Even lik ik mijn poontje. Dan zie ik wat bewegen met mijn scherpe kattenogen. Een muis! Hij denkt dat hij ongezien is, maar niks is minder waar! Ik steek mijn kont in de lucht, en zak door mijn voorpootjes. Ik zet af, en raak! De muis in mijn poten. Opgewekt begin ik met het beestje te spelen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 19:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Kena Durnibara

    Ik zuchtte en kwam aan bij het tankstation. Ik vond het raar dat er nu iemand anders was, en ik liep naar binnen. 'Hallo.' zei ik en voelde in mijn zakken of ik wat geld had.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize heart
    langzaam dommel ik weer weg. mijn ogen glijden dicht. ik ben zo moe, mijn ledenmaten zijn zo zwaar. deze bank is zo zacht en warm. op eens schrik ik op. mijn hard bonkt nog naa van de schrik, bijna was ik weer in slaap gevallen. ik ga zitten en pak mijn zakmes, klap het open en pak ook een papiertje. ik begin het papiertje tot kleine dunne reepjes te snijden, dan tot vierkantjes dan tot driehoekjes en dan zijn ze te klein om nog iets uit te snijden. ik leg mijn zakmes weg en begin wat lulraak te vroeten in de papiertjes op mijn schoot. zelfs nu vallen mijn ogen steeds dicht. ik heb honger, dat is het ik eet en dan blijf ik wakker. ik sta op maar voel me opeens heel duizelig. na een paar stappen val ik op de grond. ik probeer op te staan maar het lukt niet, ik val nog een keer. uiteindelijk geef ik het op, ik probeer tegen de muur aan te zitten maar dat lukt ook niet. ik blijf een tijdje liggen en probeer het nog een keer, nog een keer val ik, maar dit keer val ik flauw. ik bevind me weer in het duister. ik sta langzaam op en golfjes trekken over de vloer, alsof ik op water sta. alhoewel het helemaal donker is kan ik de eikenhoute deur en mijzelf nog steeds zien. alsof we een soort zwak licht uitstralen. en dan zoals de keer daarvoor trekt er iets in mijn maag. het trekt me naar de deur. het is niets tastbaars maar het is er wel. langzaam gaat de deur open en word ik die verdorven wereld ingetrokken.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efialtis
    Er komt nog een meisje binnen. In stilte verbaas ik me erover. Zo laat nog iemand anders? Ik strek mijn rug, en hoor een knak. Te lang stilgezeten. Ik pak een pakje kauwgom, en loop naar de kassa. De adolescent kijkt verveeld en rekent af. "Dank." mompel ik. Dan twijfel ik. Wat zal ik doen? Naar huis of naar... Ik gaap. "Niet kunnen slapen?" vraag ik aan het andere meisje.

    Fluffy Catnip
    Met de muis nog tussen mijn poot rol ik om. Ik lig lekker in een struikje, en rol door de planten. Het gespring word toch vermoeiend. Ik gaap, mijn bek wijd opensperrend. Dan val ik in slaap

    Het is donker. Ik kijk verbaasd om me heen. Waar ben ik? Nog steeds in het struikje? Nee, er is geen struik. Dan zie ik een deur, een grote deur. Ik loop ernaartoe, weg van deze ultieme leegte. Hij gaat open, en als een zwart gat word ik erin getrokken.

    Waar ben ik? Het is absoluut het struikje niet meer. Ik loop vooruit. Wacht. Twee poten die lopen?
    Ik heb benen!
    Ik kijk naar mijn handen. Vingers! Handen! Ik glijd met mijn 'handen' over mijn 'gezicht'. Ik ben een mens!
    "WOOHOOOO" ren ik, terwijl ik over het land ren, en even vergeet waar ik me eigenlijk over verbaaste.


    Tijd voor koffie.

    Kena

    'Nouja ik wil niet echt slapen door nachtmerries.'
    Ook ik pak een pakje kauwgom en reken af. Samen met het andere meisje loop ik naar buiten
    . 'En waarom kan jij niet slapen? '


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eliza Efiáltis
    Ik kijk haar raar aan.
    "Het... Hetzelfde," zeg ik dan, lichtelijk verbaasd, maar ook verrast door haar openheid. Ik trek mijn jas op; Het is ijskoud. "Heb jij ook die.. deur?"


    Tijd voor koffie.

    Kena

    Ik kijk het meisje verbaasd aan. 'Ja!' zeg ik dan. Ik weet dat ik nogal open was net maar ja zo ben ik nou een maal. Ik lach heel even kort . 'We hebben iets gemeen maar we weten elkaars namen niet eens.' ik steek mijn hand uit. 'Kenandia Durnibara, maat zeg maar Kena.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eliza Efiáltis
    "Eli- Eliza. Eliza Efiáltis" ik haal mijn schouders op. "Toepasselijke achternaam, ik weet het." doelend op het feit dat mijn achternaam grieks is voor nachtmerrie. Ik schud haar hand. "Woon jij hier in de buurt?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.

    Kena

    Ik grijns. Mijn achternaam betekend 'beeldschoon' en hoewel veel mensen mij beeldschoon vonden, vond ik dat niet. 'K woon daar.' ik wijs naar een huis waar je het dak van kunt zien. 'Ik weet het, een kast van een huis maar mij ouders sijn helemaal niet arrogant of zo. En jij?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eliza Efiáltis
    "Het is een halfuur hiervandaan lopen. Het is bij de bossen," ik verzwijg het feit dat het een kamer heeft, met een stoel. Ik ril, het is echt koud. "Zullen we ergens heengaan? Het is ijskoud." zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    Kena

    'Je mag met mij mee naar huis, mijn ouders zijn er nie en het is lekker warm.' antwoord ik. Ik houd er niet vaals ik 'Arrogsnt en rijk' wordt gevonden en has liever al mijn gels uitgegeven als dat werd toegelaten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik moet nu gaan:( Bis Morgen :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eliza Efiáltis
    Ik denk aan mijn huisje. Kan ik het wel onbeschermd achterlaten? "Uhm... Oké," zeg ik maar. Er zijn niet vaak inbrekers bij mijn kleine huisjes. We lopen naar Kena's huis. Als we er zijn, blijf ik staan. "Wauw..." zeg ik zachtjes, bij het zien van de grootte.


    Tijd voor koffie.

    Kena Durnibara

    Ik wordt verlegen als ze naar mijn huis staat te kijken. ´Kom binnen.´ zeg ik en draai de sleutel om in het slot..

    [zullen we in het huis in slaap vallen of als we het huis binnen gaan dat we dan opeens die nachtmerrie hebben, samen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Hmm, in slaap vallen in het huis lijkt me beter :)}

    Eliza Efiáltis
    Ik huiver, het is hier heerlijk warm, veel beter dan buiten. Het vervelende is dat het me doezelig maak, en mijn ogen worden mogelijk nog zwaarder, en ik gaap aan een stuk door. "Dus, h-hoe *Gaap* hou jij je wa-wakker?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.