• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ja dat weet ik. Maar het duurt sowieso ren aantal maanden tot het zover is. Je krijgt een aantal interviews en noem maar op. Maar dan is het anders. Nu is het gewoon, ik weet er geen woord voor. Het is zo blegh. Snap je? Ik mis het gewoon. Ik weet niet waarom het nog steeds zo is. Misschien omdat ik mezelf mis, of weet ik veel. Maar dan nog, dat kom nooit meer terug." ik haal onverschillig mijn schouders op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Je kan alleen maar je best doen." zucht ik zacht. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. Wat het goede was en het foute. Het zou in ieder geval nooit meer worden als vroeger.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Jij weet evengoed als ik dat dat niet gaat. Alles is veranderd. Je zou nooit meer zo kunnen leven als toen. Maar ja. Everything has its pro's and cons." ik sluit mijn ogen even.
    "Ik heb al lang geen rust meer gehad in mijn hoofd. Maar nu is ze toch al een tijdje stil." ontspannen glimlach ik weer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat vind ik fijn om te horen." zeg ik licht glimlachend. Ik wrijf even over haar been heen. "Wat ben je van plan om in de tussentijd te doen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Tussentijd? Ik volg je even niet meer." vraag ik en open mijn ogen weer om hem aan te kijken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "In die maanden dat je nog geen kind hebt." zeg ik schouder ophalend.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ik weet het niet. Wat kan ik doen?" zeg ik schouderophalend.
    "Er zijn zo veel dingen die ik wil doen en weten. Maar dat komt allemaal wel met de tijd. Dat moest ik van Kate zeggen, ze vind me te ongeduldig." gniffel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Naar haar luisteren is ook niet altijd het beste idee geweest." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Dat is waar. Maar ik denk dat ze deze keer gelijk heeft. Deze keer gaat niet over iets als voor de lol de zee in rennen en wachten hoeveel kwallen ik zou vangen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik dat heb gedaan." zeg ik met een vies gezicht. Mijn broek zat toen helemaal onder de slijmachtige substantie van die vieze beesten. En Luca maar lachen. Pff.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik moet lachen als ze dat verteld. "Ach, jij en Kate waren me een stel. Zij met haar domme ideeën en jij die ze de hele tijd uitvoert." Ik lach nog even na.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Haar ideeen waren origineler. En zeg nou niet dat je het niet leuk vond. Je genoot er wel van als ik al die dingen deed. Ik zou het zo weer doen hoor. Oke dat met die kwallen niet. Dat was gewoon ranzig. Maar de rest waarschijnlijk wel." Kate had altijd rare dingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, het is altijd leuk om jullie uit te lachen." grijns ik breed.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ja ja. Lach me maar uit. Het is goed met je. Maar weet dat ik bij geen enkel van die acties schaamte voelde, en nog steeds niet. Hoe bizar ze soms ook waren." ik steek mijn tong naar hem uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik lach zacht. "Dan is het goed, denk ik." Ik grijp haar tong met mijn vingers en laat niet los.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    Ik probeer tegen te stribbelen, maar het heeft geen zin.
    "Luca. Let go of me!" zeg ik gebrekkig, met een lieve stem, misschien helpt het.


    We'll still love each other, forever and always. <3