• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Het geeft al niet meer." murmel ik. Ik kan het niet laten om het volgende te vragen, ik ben nieuwsgierig. "Welke dingen die ze doet snap je niet?" vraag ik zacht en ik bijt op mijn lip. Ik merk wel dat ze nog niets verteld heeft.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Gewoon haar doen en laten. Soms doet ze iets waarvan ik denk; Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Wat schiet je ermee op? En dat van jullie is maar een klein deel van wat allemaal." Leg ik uit.
    "Er is nog meer wat ik niet weet hè?" Vraag ik dan aan hem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Aarzelend knik ik toch, maar blijf zwijgen. Ik ben niet van plan om het echt te gaan vertellen maar vandaag ben ik toch al op de goede weg om alles op te biechten. Dit kan ik helaas niet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Normaal zou ik willen weten wat, maar ik denk niet dat ik het nu wil weten. Ik ben net vrolijk." Ik glimlach naar hem.
    "Oh Luca, ik had net zo'n mooie dagdroom!" Zeg ik lief.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik opgelucht. "Vertel het eens." antwoord ik stroef.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik was gewoon wat aan het neuriën en dansen. Nou oké bewegen, maar goed. En het was zó raar, ik werd opeens uit de werkelijkheid weg gezogen, en ik zag het gewoon. Normaal werd het altijd een nachtmerrie, maar nu niet. En ik zag mezelf met een kindje en het was gewoon zo mooi." Vertel ik glimlachend.
    "Ik ben er echt blij door geworden. En dat veranderen-ding, gaat misschien best nog wel lukken met de tijd."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach lief. "Ja, dat gaat zeker lukken." vertel ik haar zacht. "Was het een jongen of een meisje?"


    Your make-up is terrible

    (Tv doet het nog steeds niet hij is weer met internet bezig. Klein moment. -.-)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Okay.]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik huiverde toen de kusjes omlaag gingen. Terwijl hij omlaag ging hield ik zijn shirt vast, zodat die omhoog ging. Toen hij me eventjes aan keek trok ik zijn shirt verder uit. Hij ging weer omhoog en kuste me. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Mijn handen legde ik weer onderin zijn rug en trok hem dicht tegen mij aan. Zijn warme huid voelde heerlijk tegen de mijne aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Mijn shirt had hij uitgetrokken en dat vond ik alles behalve erg. Ik drukte hem stevig tegen me aan en kuste zachtjes door. Mijn hand liet ik over zijn onderbuik strelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik rilde eventjes door zijn aanraking op mijn onderbuik. Ik verplaatste één hand bij zijn nek en glimlachte weer tegen zijn lippen aan. Ergens snapte ik nog steeds hoe het kwam dat ik net nog soort van bang voor zijn aanrakingen was en ik nu er geen genoegen van kon krijgen. Een speelse likje ging weer over zijn lippen heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik hijgde weer eventjes. "Je kunt er ook niet mee stoppen hé?" vroeg ik tegen zijn lippen aan. Mijn hand liet ik nog iets zakken en mijn vingers streelden net achter de rand zijn broek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (we hebben maar even internet gehad daarnet lag het er ook al uit)

    Chelle Ophelia McFadden

    "Ik weet het niet. En eerlijk gezegd maakt het me niet uit." glimlach ik lief.
    "Bedankt dat je dit voor me doet, nogmaals. Het betekend echt veel voor me." ik geef hem een kus op zijn wang en glimlach naar hem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik weet het toch." mompel ik zacht. Kates woorden over de adoptie galmen nog na in mijn oren. Ik probeer ze uit mijn hoofd te bannen en schuif in de richting van Chèlle. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan.


    Your make-up is terrible