• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach.
    "Verkopen ze dat überhaupt wel hier in Nederland?" Vraag ik dan nadenkend. Daarna haal ik mijn schouders op.
    "Hier verkopen ze Marlies Dekkers, dat heb ik ook nog niet." Ik haal een beha met allemaal grote strikken en franjes uit mijn kast en houd hem voor me, er hangt zelfs een kettinkje aan.
    "Wat denk je? Ik vond hem leuk om te hebben." Grinnik ik

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 14:57 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Luca is al een tijdje weg als ik het koud begin te krijgen. Ik ga languit op zijn bed liggen en trek de dekens om me heen. Langzaamaan begin ik het weer een beetje warm te krijgen. Mijn ogen vallen steeds sneller dicht en ik moet moeite doen om wakker te blijven. Om te zorgen dat ik niet echt inslaap val begin ik maar wat te sms'en.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Hij kreunde, drukte mij dichter tegen zich aan en kuste me gretig. Ik beantwoorde hem maar al te graag en liet mijn hand nog iets zakken. Ik kon zijn eikel door zijn boxer heen voelen. Heel voorzichtig en zachtjes streelde ik eroverheen terwijl ik door kuste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Eventjes stond ik perplex voor wat hij daarbeneden deed. Het was dan misschien maar een klein aanraking, maar het had voor mij grote invloed. Hij bleef mij door kussen terwijl hij streelde. Een beetje kuste ik terug terwijl ik me een beetje concentreerde op hoe het voelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik knik langzaam. "Eh, leuk ja." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik streelde rustig door. Hopelijk vond hij het niet erg, maar niks wees erop dus had ik geen reden om te stoppen. Mijn lippen liet ik op die van hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik had er nog één maar dan met pastelkleuren, en echt twee heel grote strikken, en pareltjes erop." Vertel ik met gebaren erbij.
    "Maar ik was zo eigenwijs om die te dragen toen ik ging jagen, dus die heeft zijn leven gegeven voor het goede doel." Met een pruillipje kijk ik naar de beha die ik nu draag.
    "Leer is zo saai." Mompel ik tegen mezelf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Maakt het wat uit?" vraag ik en ik trek mijn wenkbrauw op. "Niemand die het ziet hoor."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je ziet het nu toch ook! Natuurlijk maakt het dan wat uit." Grinnik ik terwijl ik mijn kast weer sluit.
    "En dit is beter dan foto's van slachtoffers sparen. Laat me hier lekker mee doorgaan."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk." zeg ik met een glimlach. "Een aparte hobby, maar wel een betere dan die ander." Ik doe een stap weg van de kast en gaap.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik vind het een leuke hobby." Zeg ik en knik om mijn woorden bij te staan.
    "En ik ben er zeker van dat er wel mensen zijn die het leuk vinden, net als ik. Ik zal vast niet de enige zijn."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Vast wel." knik ik. "Maar het is echt een meisjesding. Niets voor mij." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Glimlachend ga ik de foto's van mijn voetbalteam langs. Ik mis ze allemaal, sommige meer dan anders maar alsnog. Nadat ik nog een paar foto's van het team heb gehad kom ik bij een hele serie van mij en Liam. Ik bijt op mijn onderlip. Ik had geen idee dat ik zoveel foto's van ons samen had. Langzaamaan ga ik ze allemaal bij langs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is een uniseks-ding. De meisjes kopen het en de jongens hebben er plezier van. Als je het goed doet tenminste." Ik kijk naar mijn decolleté.
    "Gelukkig heb ik daar geen problemen mee."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik werp er een blik op en kijk snel weer weg. "Waarom moesten we eigenlijk praten?" vraag ik terwijl ik duidelijk een andere kant op probeer te kijken.


    Your make-up is terrible