• Hoi allemaal,,
    ik ben een goede vriendin (en collega) aan het steunen op facebook. Het is een like geven op de volgende pagina: klik hier
    Jullie zouden me daarmee een groot plezier doen, het vraagt enkel een facebook account en een secondje werk.

    Alvast bedankt!
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Nee.

    Sorry maar ik doe niet aan dat liken van alles en iedereen op facebook enz.


    16 - 09 - '17

    Wtf, beetje erg dat ze iedereen tagt onder dat bericht.


    ars moriendi

    Eh, nee. Ik snap het nog als het voor een wedstrijd is of iets anders wat een doel heeft, maar.. nee. Dit niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee. Niet van random mensen.


    Hamartia

    Waarom?
    Ik wil wel liken hoor, als ik weet hoezo :')


    wat was dit ookalweer

    Ribery schreef:
    Wtf, beetje erg dat ze iedereen tagt onder dat bericht.
    Gaikotsu schreef:
    Eh, nee. Ik snap het nog als het voor een wedstrijd is of iets anders wat een doel heeft, maar.. nee. Dit niet.


    From these ashes, I will rise

    Waarvoor is het dan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Waarvoor is het dan?


    Het is voor het winnen van een prijs voor haar vader. Ze kan kiezen uit drie opties dacht ik, dus wilt ze dat graag voor hem winnen ^^
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Nee. Ik ga geen vreemde dingen liken op fb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Nee. Ik ga geen vreemde dingen liken op fb.


    Is gewoon maar een selfie van haar en haar vader hoor ...
    Maar goed, jullie hoeven niet meer op dit te reageren, he mag gesloten worden.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."