• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Neeeeeh! Alles behalve." zei ik meteen en kuste hem liefdevol. "Dat is goed." zei ik wat zachter en beet op mijn lip.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en drukte hem zachtjes wat meer tegen mij aan. 'Mag ik dan ermee doorgaan?' vroeg ik zachtjes blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chelle Ophelia McFadden

    "Serieus? Oke, daar kan ik wel mee leven. Maar het was wel echt erg hoor. De moordlust, bedoel ik. Bah zeg." ik trek mijn neus op.
    "Ik heb nagedacht he. Ik zou best de situatie van toen, in dit tijdperk hebben. Dat had me me best wel leuk geleken. Stel je voor." lach ik.

    (Binnen een uur weer internets)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 11:32 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nee bedankt." lach ik. "Ik vind het zo wel goed hoor." Ik kijk weg en friemel aan de rand van mijn shirt.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Hoezo niet? Was toch leuk geweest? Gewoon met iedereen. Kate en de rest. Gewoon als vrienden onder elkaar. Geef toe dat het altijd gezellig was. Kampvuren op Venice Beach en zo." Alleen maar met vampiers, ach ik vond het leuk.
    "Ik mis iedereen. Ik ben niet het type om alleen te zijn." Mompel ik dan zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Natuurlijk." glimlachte ik, "Je mag doen wat je maar wilt." Ik drukte hem met mijn andere hand wat dichter tegen me aan en kuste hem in zijn nek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen behoefte aan Kate en aan de rest ook niet zo." zeg ik schuldig. "Maar misschien is het een leuk idee om voordat je een kind neemt, een rondreis te maken en iedereen te bezoeken." Ik glimlach, ja dat is een goed idee van me.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Maar dan moet ik alleen reizen. Dat wil ik niet. Ik kijk wel. En anders heeft Kate vast wel telefoonnummers. Maar mis je dan helemaal niets? Ik kan me niet voorstellen dat er niets is wat je niet een beetje mist." Ik kijk hem afwachtend aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk, maar het is voorbij en afgesloten voor mij." Ik heb er lang gedaan om dat te kunnen doen, maar nu is het zo. Ik haal licht mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmm,' zei ik zachtjes toen ik de kus voelde in mijn nek. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin zodat hij er beter bij kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik kuste zachtjes van af zijn oorlel naar beneden tot aan het einde van zijn nek en weer terug. Mijn hand liet ik nog iets verder zakken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chelle Ophelia McFadden

    "Voor mij nog niet. Ik mis het wel. Ik mis wakker worden naast je en gewoon de hele dag niets doen. Kate buiten sluiten voor een dag en gewoon helemaal nergens aan denken en lachen. Plezier maken. Dat heb ik al lang niet meer gehad. Er is altijd wel iets wat me tegenhoudt. Dat mis ik het meeste. Zorgeloos zijn." glimlach ik flauw.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte. Mijn ademhaling en hartslag voelde ik sneller gaan. Ik voelde zijn hand weer iets verder omlaag gaan. 'Stop.. niet,' fluisterde ik terwijl ik hem weer dichter tegen mij aandrukte.

    [Yeah, kreeg schouderklopte van de congiërge.. 'Goed bezig, goed bezig']

    [Oh, moet weg xd nja doeii]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 11:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat is eng 0.o En daaag!]

    Damon Blake

    "Was ik niet van plan." fluisterde ik in zijn oor en beet zachtjes in zijn nek. Mijn hand liet ik nog iets verder zakken en ik voelde dat zijn boxer strakker begon te staan.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 11:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je weet wel dat dat onmogelijk gaat met een kind hé..." vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible