• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Vorige topic


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Zachtjes ging ik met een vinger onder zijn ogen langs. Hoe hij keek beviel me niet. Ergens kreeg ik een vaag ideetje. 'Kunnen we zo dansen?' vroeg ik zachtjes aan hem. Zo ver ik het wist was dat nog geen één keer mis gegaan, althans het dansen niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kate Hemsforth

    Ik grom hoorbaar.
    "Alright, Chèlle good question for you! Do you remember just a day before that bastard over there left, you guys kept me awake. And when I finally woke up you were crying your eyes out. I'll never forget that. I'll never forget seeing you heartbroken, at all." Dan gooien we het maar op de gevoelige kant.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Kate knock it off! That's not even funny!" Mompel ik als ik de tranen voel komen opzetten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Heel erg,' grinnik ik. 'Daarom moet je er maar blij mee zijn dat ik hier zit,' voeg ik er lachend aan toe.als ik hoor wat Kate zegt knijp ik even in Lica's hand. 'Negeer het,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Er komt een lage grom uit mijn keel en ik draai me woest om. "Kate, doe je Chèlle zo graag pijn? Je hoeft zulke dingen niet te zeggen om míj uit de tent te lokken, de enige reactie dat je dan krijgt, is een gekwetste Chèlle en dat laat ik niet." Ik sta op het moment om op te springen en haar een rake klap te verkopen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Alsjeblieft, ga niet vechten." Piep ik.
    "Ik was blij dat dat eindelijk voorbij was." Ik voel me weer net een moeder tussen hun in.

    Kate Hemsforth

    Ik kijk pissig naar Luca.
    "Oh, toch niet? Je leek er toentertijd niet over na te denken of je haar pijn zou doen of niet? Egoïst." Spuug ik naar hem uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Binnen een halve seconde ben ik op gestaan en heb ik haar tegen de grond geramd met veel kabaal. "Filthy bitch." sis ik naar de grond.


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik voel helemaal niets van wat er gebeurd.
    "Oh dus Chèlle is nog steeds je gevoelige plek? Good to know." Grijns ik gemeen naar hem.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik heb geen idee meer wat ik moet doen en als verdoofd loop ik naar ze toe.
    "Luca, niet doen. Alsjeblieft." Smeek ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk Chèlle aan. "Dit is jou schuld." zeg ik alleen maar. Ik laat Kate voor het is en negeer wat ze zegt. Ik loop naar de gang en ga op de trap zitten om te kalmeren.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schrik me dood als Luca Kate ineens tegen de grond ramt. 'Luca, niet doen. Alsjeblieft,' smeekt Chèlle zacht. 'Dit is jou schuld,' antwoordt Luca. Ik twijfel even maar loop dan achter hem aan. Ik de deuropening van de woonkamer blijf ik staan en kijk ik naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Sprakeloos laat ik mezelf op de grond vallen.
    "Maar ik heb niets gedaan." Fluister ik, tegen niemand in het bijzonder.

    Kate Hemsforth

    Kwaad sta ik op en kijk naar Chèlle. Ik loop naar de gang waar ik Luca zie zitten.
    "Kwaad op mij zijn, best. Maar ze had er niets mee te maken." Sis ik naar hem


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach even naar Cassie als Kate eraan komt. "Kwaad op mij zijn, best. Maar ze had er niets mee te maken." Ik schud mijn hoofd. "Zij heeft jou hierheen gehaald, zij staat jou toe om mijn kleding aan te trekken én om mij uit te dagen. Vind ik schuld genoeg. Over jou gaan we het niet eens hebben."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik negeerde wat hun allemaal deden en richtte mijn aandacht op Jeremy. "Ja." zei ik toen zachtjes, "Met jou altijd." Ik probeerde te glimlachen, maar volgens mij lukte dat niet al te goed.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik schraap aarzelend mijn keel. 'Ik denk dat het beter is als je weggaat,' zeg ik tegen Kate. 'Het was hier al ingewikkeld genoeg voordat jij je er mee ging bemoeien.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Ze heeft me hierheen gehaald omdat ze niemand anders meer heeft. Iedereen die ze kende is weg gegaan, praten niet meer met haar. En misschien, héél misschien was het van haar kant maar een grap, die kleding. Geef dan alle schuld aan mij. Ik weet dat je mij haat. En je weet zelf ook wel dat ik degene ben waar je boos op moet zijn." Zeg ik zacht, op een normale toon. Ik negeer het meisje wat in de deuropening staat, aan haar geur te merken is zij waar Jones net naar rook.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:09 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3