• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik voel een harde steek bij mijn slaap en ik wankel naar achteren.
    Ik struikel en val op de grond. Dan voel ik ook nog een klap in mijn gezicht en ik val weg. Niet voor lang maar ik ben even buiten bewustzijn.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gevecht tussen Jimmy en Lilly en nu ook met Jane. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:15 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [geheheh lilly heeft vrienden]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    geheheh loveing Mary Ann ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    yeahh buddy]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ ghehe kan James ook weer ergens inspringen ?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jahoor hij zat toch te kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'jij en Lilly zijn allebei echt gestoord weet je dat?' roep ik naar haar. 'jezus Jimmy gaat het?' vraag ik als ik naar hem toeloop. Ik ga naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:08 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ uh ja maar dat is ook niet leuk]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik hoor nog wat Jane zegt en ik ga overeind staan. "Alsof jij niet gestoortd bent" zeg ik tegen haar. Ik loop naar de wc en kijk naar mijn nek die helemaal blauwig is. Op mijn buik begint een grote blauwe vlek te groeien. Ook mijn gezicht was blauwig, rood en dik aan eht wordne

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Jane haalt ook uit en ramt de wang van Lilly. De klap galmt door het lokaal en dan blijf ze roerloos liggen.
    "Jij en Lilly zijn allebei echt gestoord weet je dat?" Roept Jane en loopt naar me toe. Ze gaat naast me zitten. "Jezus Jimmy gaat het?" Ik kreun even. Nog steeds bonkt mijn hoofd alsof iemand er met een hamer op slaat. Uit mijn mond loopt een beetje bloed, mijn oog is blauw geworden en mijn kruis doet behoorlijk pijn.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:11 ]

    ~melding`
    De bel gaat. Het is 10 uur in de ochtend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy word net in elkaar geslagen door Mary Ann dus naast hem gaan zitten gaat niet.....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    Jimmy word net in elkaar geslagen door Mary Ann dus naast hem gaan zitten gaat niet.....]


    [Chinouk, je zet precies dezelfde post neer. Ik snap het niet, dus dan luister ik er niet naar.]