• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Grinnikend kom ik het lokaal in want ik volgde het gesprek van Lilly en een Jimmy. "Hee peeps" zeg ik, ga op mijn plaats zitten en begin daarna in mijn tas te grutten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'ik kan toch nergens heen, dus het heeft niet heel veel zin' zeg ik tegen James. Nu komt Mary Ann binnen, nog iemand die ik niet mag. Het voorstel klinkt heel verleidelijk, jammer dat ik nou net vandaag mank loop.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Je kan toch met mij mee tenminste als je dat wilt" zei ik glimlachend.
    "Of zit je toch liever hier?" vroeg ik terwijl ik weer op de tafel ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    chagerijnig keek ik even rond de klas.
    Ik zag Mary Ann. "heey" zei ik en ging naast haar zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Maar wel dom!" Schreeuwt ze naar me.
    "Wat heb jij tegen mij?!" Roep ik naar Lilly, hoewel ze al weggelopen is.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:33 ]

    Jane
    'geloof me, ik zal maar al te graag meegaan, maar nu even niet' zei ik.
    Ik moest niet de hele tijd zo bot tegen hem doen, dus ik had geprobeerd het op een aardige manier te brengen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:34 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lily
    Ik stond op en liep terug naar Jim,
    "Wat ik tegen jou heb nou veel in iedere geval" ik trok mijn knie hard omhoog tegen zijn geslachtsdeel aan. Eigenschuld Lullige eikel" snauwde ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Wat ik tegen jou heb, nou veel in ieder geval," Ze loopt naar me toe en geeft een knietje in mijn kruis. "Eigenschuld lullige eikel," Ik laat me op de eerste stoel zakken die ik tegen kom en brom iets onverstaanbaars. Godverdomme, dat doet echt tyfus veel zeer. Dat wijf gaat eraan.

    Lilly
    Ik grinik als hij op een stoel gaat zitten.
    "Ik dacht dat je een man was"zeg ik onschuldig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Als je je bedenkt je weet me te vinden" zei ik terwijl ik weer op mijn eigen plek ging zitten. Met mijn gedachtes zat ik er niet meer bij en hoopte dat de dag snel voorbij is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ik dacht dat je een man was," Zegt ze onschuldig.
    "Dat ben ik ook, waarom doet het anders pijn?!" Schreeuw ik naar haar. Ik één ruk zijn alle drugs uitgewerkt. Ik voel pure pijn en woede.

    Lilly
    "bij een vrouw kan het ok pijn doen maar een echte man laat zich niet kennen watje" grinikend kijk ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ga snel douchen brb wacht ff op me voor het gevecht](K)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Bij een vrouw kan het ook pijn doen maar een echte man laat zich niet kennen, watje," Ik kijk haar woedend aan. Als blikken konden doden, was ze nu helemaal morsdood geweest.
    "Ik ben dan wel een jongen, maar ook ik heb gevoel," Mompel ik. Ondertussen is de pijn verminderd.

    MissEverdeen schreef:
    ik ga snel douchen brb wacht ff op me voor het gevecht](K)


    [Dat wordt gezellig. ^^]