• Haai iedereen!
    Njah ik ben hier net nieuw enzoo en weet nog niet zo veel over dit hier allemaal.
    Nu daar ga ik niet verder over zeiken ik zit meer met een probleem.
    Ik wil namelijk een nieuwe Quiz maken met behulp van mijn zus Annelies [Cookiex3] maar beiden hebben we geen inspiratie ervoor.
    Het moet er 1 over Tokio Hotel worden en misschien zouden jullie willen helpen?
    Als jullie iets goed weten of jullie helpen al kunnen jullie ook een rol verdienen!
    Wel op voorhand zeg ik dat de vriendin van Bill al bezet is en de vriendin van Tom ook.
    EN als jullie iets hebben kunnen jullie dan ineens een titel verzinnen erbij?

    Alvast heel erg hard bedankt!

    Xxx-PinkxLady & Cookiex3


    Live. Laugh. Love

    NIEMAND ?? :(:(


    Live. Laugh. Love

    je kunt het mssn over gwn een fan laten gaan
    die op een dag TH ontmoet
    voorstel voor een titel: i'm just myself and i have a dream
    Ps: als je je nieuwe quizlet er opzet zou je me dan willen verwittigen ?? :D
    Xx.!

    je kunt het mssn over gwn een fan laten gaan
    die op een dag TH ontmoet
    voorstel voor een titel: i'm just myself and i have a dream
    Ps: als je je nieuwe quizlet er opzet zou je me dan willen verwittigen ?? :D
    Xx.!


    Doen we zeker ;)
    Maar dat ding van die fan hebben toch al veel mensen niet :S


    Live. Laugh. Love

    Zijn er NOG??


    Live. Laugh. Love

    jaa ik heb er nog wel een paar
    -ga een film verquizleten.
    -een sprookje
    -iets met geesten xD als je wilt weten wat ik daar mee bedoel moet je me maar even een prive bericht sturen :D!

    titel :
    - just look over you shoulder and you will see.

    xx


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb een idee:O

    Voobeeld:

    Je bent een meisje en kent Tokio Hotel niet,op een dag wordt je aangereden door Peter Hofmann en hij bied zijn excuses aan en vraagt of hij iets voor je kan doen.Je weet niks en dan zegt hij dat hij hele leuke jongens kent en dat je daar kennis mee kan maken.En ja die jongens zijn dan van Tokio Hotel

    Titel: You don't know Tokio Hotel,but that gonna be change

    Hopelijk kun je er wat mee en als er een rol is mag ik dan de BF van de vriendin van Tom&Bill zijn?(A)

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ik heb een idee:O

    Voobeeld:

    Je bent een meisje en kent Tokio Hotel niet,op een dag wordt je aangereden door Peter Hofmann en hij bied zijn excuses aan en vraagt of hij iets voor je kan doen.Je weet niks en dan zegt hij dat hij hele leuke jongens kent en dat je daar kennis mee kan maken.En ja die jongens zijn dan van Tokio Hotel

    Titel: You don't know Tokio Hotel,but that gonna be change

    Hopelijk kun je er wat mee en als er een rol is mag ik dan de BF van de vriendin van Tom&Bill zijn?(A)

    xx(H)



    Waah cuuwl idee ;)

    Maar helaas zijn doe rollen al bezet

    xxx


    Live. Laugh. Love

    Nou dan vriendin van Gustav:Dals dat niet kan vriendin van Georg en anders BF van de vriendinnen van Georg&Gustav xD


    Lalalalalalalala.

    Nou dan vriendin van Gustav:Dals dat niet kan vriendin van Georg en anders BF van de vriendinnen van Georg&Gustav xD


    maar uhmm

    Die rollen zijn ook al bezet :$


    Live. Laugh. Love

    xD whahaha maakt niet uit:P


    Lalalalalalalala.

    Misschien dat de hoofdpersonage(s) vastzitten met TH in een lift ... of dat het vliegtuig [ waar TH dus ook in zit ] gekaapt wordt en zij de gijzelaars zijn of zoo ...

    Voor de lift: The Allovaiter [ of hoe je het ook schrijft in het Engels! ]
    Voor het vliegtuig: Gekaapt met TH