• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben er maar moet zo ff haren föhnen duurt 2 min.]
    Liloly6
    "Heb jij gevoel, kijk eens niet zo lelijk dan" Ik keek spottend naar hem.
    "jammer dat je niet een hoog kreetje sloeg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mag ik reactie van Jane xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Heb jij gevoel? Kijk eens niet zo lelijk dan!" Zegt ze tegen me. Ik kijk haar aan. Haar blik is een tikkeltje arrogant en spottend.
    "Jammer dat je niet een hoog kreetje sloeg," Ik zucht even.
    "Ik heb je net ook al verteld dat ik geen meisje ben, debiel," Ik vloek even.

    Lilly
    "Hmm een andere jongen deed dat namelijk wel achja zal wel aan jou liggen hé" verwaand kijk ik hem aan.

    [we hebben alle blkken al gehad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oh alweer sorry]

    Jane
    'ik zal het je laten weten' zeg ik uiteindelijk maar tegen hem. 'heb je dan niet door dat je niet opkan tegen Jimmy?' vraag ik aan Lilly. Ze denkt dat ze geniale opmerkingen heeft, maar die zetten haar alleen maar voor schut.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Hmm een andere jongen deed dat namelijk wel. Achja zal wel aan jou liggen, hé," Ik knik even.
    "Die andere jongen was gewoon gay," Mompel ik. "Jij moet ook gay worden," Vervolg ik. "Trouwens, je lijkt in de verste verten niet op een meisje," Ik grinnik even. "Als je je haar afknipt ben je een vent,"

    Lilly
    "Tsja dan kan ik tenmiste kiezen wat ik wil hé" Ik had zin om nogmaals in zijn noten te trappen. Dan krijgen we notenmix.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ maak niet uit]

    James

    "Ja is goed" zei ik toen ik me heel even omdraaide zodat ik haar aankeek.
    Erna draaide ik me weer om en zette mijn muziek aan maar ik Lilly en Jimmy nog steeds in discussie


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry als ik laat reageer, ik moet nog een heel verslag over de Titanic maken voor morgen.]

    [ahahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Tsja dan kan ik tenmiste kiezen wat ik wil, hé," Ik begin echt een hekel te krijgen aan dat kind. Ze hoeft nog maar iets te doen en ik knal uit elkaar. Stomme trut.
    "Alsof je dat zou willen. Als je een jongen zou worden, was je een schande voor ons geslacht. Dat ben je trouwens voor de vrouwen ook al," De grijns op mijn gezicht verdwijnt.

    Password schreef:
    [Sorry als ik laat reageer, ik moet nog een heel verslag over de Titanic maken voor morgen.]


    hahaah die had ik al lang af hahahah]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    "Dus wat kan mij dat schelen, ik bedoel als ik maar gelukkig ben" ik kijk hem weer vals aan benieuwd wat ie zegt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Dus wat kan mij dat schelen, ik bedoel als ik maar gelukkig ben," Ik zucht even.
    "Ik wist niet dat jij gelukkig bent," Mompel ik. "Zal ik anders die bek van je verbouwen? Kijken of je dan nog gelukkig bent," Mijn opgekropte woede knalt bijna uit elkaar.