• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    "Ik ben zielsgelukkig, nou goed. Misschien wel ja misschien ook niet" dacht ie dat ik me bang liet maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Ik keek verbaasd naar Lilly en Jimmy. Ik ging zo zitten dat ik kon ingrijpen of mee vechten. Vechten kon ik als de beste al vaak genoeg gedaan en rake klapen uit delen kan ik ook dus dat zat wel goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ik ben zielsgelukkig, nou goed. Misschien wel ja, misschien ook niet," De droge, irriterende stem van haar begin ik echt zat te worden. Ik sta op van de stoel, loop naar haar toe en ram met mijn vuist op haar kaak.
    "Dat voelt al beter, hé?!"

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:27 ]

    Lilly
    Ik hoor mijn kaak kraken als zijn vuist er tegen ramt.
    "malloot" riep ik naar hem. Ik stormde op hem af en waar ik kon trap en sloeg ik hem maar eerst kreeg hij een knietje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Oke dit ging uit de hand lopen. 'krijg je weer een van je aanvallen Lilly, dat zal moon niet zo leuk vinden.' zeg ik afkeurend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik hoorde Jane over Moon praten. "Houd je k*t bek dicht wijf" schreeuwde ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Mallot," Roept ze naar me en stormt op me af. Dat zag ik al aankomen, dus ik stond al verdedigd opgesteld. Ze slaat me waar ze me kan raken, op mijn wang, arm en ik mijn buik en een knietje in mijn kruis. Ik brom even, omdat het opnieuw pijn doet. Die krijg ze terug!
    Ik zet mijn handen op beide schouders en geef haar een fikse zet naar achter. Als extra trap ik tegen haar knie aan.

    Jane
    'het is de waarheid' zeg ik vals. Ik pak mijn mobiel en begon te filmen, dan kon ik over een tijdje nog steeds genieten van Lilly die in elkaar geslagen wordt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik val naar achteren als hij me naar achteren duwt. Snel sta ik weer op en kijken hem vuurspugend aan. "Je weet neit waar je het over hebt" roep ik giftig terug

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ghehehe ik heb een goede aanvaltechniek voor straks]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik zette mijn muziek uit en ging achterin de klas op een tafel zitten en keek naar Lilly en Jimmy


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze staat op en kijkt me aan.
    "Krijg je weer een van je aanvallen Lilly, dat zal moon niet zo leuk vinden," Zegt Jane.
    "Houd je bek dicht wijf," Roept Lilly terug.
    "Het is de waarheid," Zegt Jane vals.
    "Je weet neit waar je het over hebt,"
    "Heb je een vriendje, Lilly? Of een vriendin," Mompel ik met een grijns. "Als jullie het met elkaar uitvechten, pak ik de popcorn erbij," Grijns ik en sta klaar in de verdediging.

    Jane
    'die heeft ze niet, omdat niemand haar aardig vind' zeg ik.
    Het is de waarheid, ik heb Lilly nog nooit met iemand gezien, best logisch gezien haar gedrag altijd.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Sukkel" hij grijnst en ik (tsja wat doe ik) storm weer op hem af.
    Ik sla hem bij zijn oog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Die heeft ze niet, omdat niemand haar aardig vind," Ik haal mijn schouders op.
    "Nou, ik vind haar hartstikke aardig," Mompel ik sarcastisch.
    "Sukkel," Zegt Lilly en stormt opnieuw op me af. Ze raakt me behoorlijk hard bij mijn oog. Voor een paar minuten zie ik helemaal niks en daarna voel ik en brandende pijn.
    "Die krijg je terug, tyf!" Schreeuw ik, storm op haar af, ram op haar slaap, in haar buik en duw haar opnieuw om ver.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:45 ]