• Class 13

Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lilly
    Eerst reageert hij niet en dan stormt hij op mij af en slaat me hart op mijn slaap, in mijn buik en duwt me. Doordat alles even zwart wordt struikel ik en val ik. Mijn buik doet nu hartstikke pijn maar na een korte tijd zie ik gelukkig weer. Mijn handen trillen harder en harder. Waar zal ik hem trappen,.
    Ik pakte een arm en probeerde hem om te draaien of te breken ofzo.

-

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:53 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[lilly heeft hem al vast]:DxD

Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

Ik zie dat haar handen beven. Waarschijnlijk van woede.. Ze pakt mijn arm vast en draait hem berhoorlijk ver. Ik brom even, want het doet behoorlijk zeer. Ik probeer mijn arm los te trekken, maar door de rare positie is dat lastig. Gelukkig staat ze half naast me. Met mijn ene been geef ik een trap in haar knieholte waardoor ze op haar evenwicht verliest.

Lilly
    Ik voel een sterke steek in mijn knie en blijf zijn arm vast houden om aan te hangen. Aan zijn arm trek ik me ook op zodat het lkker pijn doet voorh em

[Lilly heeft hem vast, dus verander je post..]

[anders doe ik straks wel iets zodat mary ann los kan gaan](lol)
    [arme ballen van hem]

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:53 ]

ik heb hem veranderd yeaaah mary ann is comming woehoe:P]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Ze hangt aan mijn arm, die nog steeds in een rare positie zit. Het doet ongelofelijk pijn, dus ik laat een gedempte schreeuw horen. Ik duw naar haar kant, tot ze omvalt, maar helaas trekt ze mij mee. We vallen beide op de grond.

lIlly
    Hij probeert mij opzij te duwen maar ik hou vastr omdat ik anders zou vallen.
    Samen vallen we op de grond. Zo snel als ik kam houd ik hem in bedwang. Ik pak zijn hoofde en ram het op de grond:Y)

Jane
    Lilly draait helemaal door. Ik loop naar haar toe en trek haar met alle kracht die ik heb bij Jimmy weg. 'ben je gestoord ofzo? straks vermoord je hem nog!' roep ik naar haar.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Lilly
    Ik trek me los van Jane. "Wat kan mij dat schelen." roep ik terug en duw haar opzij.

Ze houdt me direct vast en bonkt mijn hoofd en paar keer op de grond. Ik kreun van de pijn en dan wordt alles zwart. Ik probeer alles om mezelf bij de werkelijkheid te houden.
    "ben je gestoord ofzo? straks vermoord je hem nog!" Er wordt door Jane aan Lilly gesleurd, maar Lilly duwt Jane weg.
    "Wat kan mij dat schelen!" Roept ze.
    Met mijn vrije hand ram ik keihard tegen haar slaap aan, in de hoop dat ze bewustzijn verliest.

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:02 ]

[ james is back wat heb ik gemist]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jane
    Bij de duw voel ik weer de verschikkelijke pijn door mijn rug. Ik probeer het te negeren en loop weer naar haar toe. Dit keer haal ik uit naar haar gezicht, op hetzelfde moment als Jimmy.

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:04 ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”