• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    Ik knik en vraag ' kan ik dan ergens anders mee helpen?'
    Hij heeft gelijk het is verstandiger als 1 iemand haar draagt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:40 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Hij knikt even, waardoor er een opgeluchte zucht over mijn lippen rolt. Ik ben blij dat hij het niet verkeerd opvat en er niet tegenin gaat.
    "Kan ik dan ergens anders mee helpen?" Vraagt hij dan.
    Ik knik even en glimlach. "Kun je zorgen dat Freya niet omvalt?" Vraag ik dan met een klein glimlachje, waarna ik bij Lisa ga staan en naar beneden buk om mijn ene arm vervolgens onder haar arm door te halen en mijn andere arm onder haar knieholtes door te halen en haar op te tillen.
    Ik kijk even naar Jonah en Freya en knik even, als teken dat we kunnen lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    Ik vlieg weer, maar dit wil ik niet. Ik stop met gillen en probeer me weer naar beneden te laten gaan. Ik doe alles wat ik kan, om me heen slaan, een salto en naar beneden duiken, maar iets houd me vast. Alsof er een teken wordt geroepen, verslappen al mijn gewrichten zich en kan ik niks meer doen om me te verzetten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Lisa stopt met gillen en ligt even stil, maar dat is echt maar voor even, want nog geen tien seconden later begint ze om zich heen te slaan en met haar voeten te trappelen, waardoor ik haar strakker vast moet houden en meer moeite moet doen om haar in mijn handen te laten liggen.
    Een hand van haar beland dan ook volop in mijn gezicht, maar ik denk er geen seconde over na om haar weer terug op de grond te leggen.
    "Lies, rustig maar" Fluister ik zachtjes, zodat alleen zij het kan horen ookal is ze zo ver weg gezonken in haar hallucinaties. Het lijkt wel of mijn stem een kalmerend middeltje is, want ze stopt met trappelen en slaan. Lisa ligt nu vredig in mijn armen wat me een fijn gevoel geeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Zullen we meteen een neonbord met 'hier zijn Jonah, Lisa en Luca boven ns hoofd hangen? Jonah, stap eens wat lichter?' vroeg ik, nu vriendelijk, ik begreep ook wel dat hij met iets anders bezig was en Luca moeite had door Lisa hallucinaties, maar nu maakten ze nog veel meer lawaai dan ik en ik wankelde en viel bijna omver, omdat alles nog steeds om me heen draaide. Hun voetstappen wisten zelf de knallen, kanonschoten, in mijn hoofd te overstemmen. Dat was handig voor mij, maar ik kon nu niet zelfzuchtig zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik ook van jou.' Het voelde zo goed toen ze het zei, het was het beste moment in mijn leven tot nu toe. En ik wilde de tijd die daar nog van over was, met haar delen. Het was zo jammer dat we niet met z'n tweeën konden winnen, er moest toch een manier zijn om er onderuit te komen. Het was Peeta en Katniss ook gelukt een aantal jaren geleden. Van mezelf mocht ik daar nu niet aan denken en moest ik gewoon genieten.
    Na een tijdje zoenen, tongworstelen en elkaar de liefde te betuigen vond ik wel dat het weer even genoeg was. Ik had nog steeds een beetje van de oude player in me en van mij hoefde het serieuze moment niet te lang te duren. Het was fijn dat wel, maar plezier was ook leuk. Daarom begon ik grijnzend Destiny te kietelen tijdens de kus.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Toen ik net de zoen wou beeindigen begon Rowan me te kietelen. Ik schaterde het uit en probeerde zijn handen weg te duwen wat uiteindelijk een verloren poging was aangezien hij een kop groter is en ook veel breder en sterker. 'R- R- Rowan stop!' hik ik dan. 'Alstjeblieft!' roep ik nog maar niks helpt. Ik sta tegen de boom aan geduwd en kan geen kant op. Tevergeefs probeer ik een uitweg te zoeken maar het lukt niet. 'Stop!' roep ik nog terwijl ik schater van het lachen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    'Naar de Hoorn,' fluisterde ik terug. 'We moeten onszelf in veiligheid brengen.' Ik werd weer overmand door het gevoel van verdriet, maar ik deed mijn best om dat uit te bannen. 'Hier, tussen al die tributen? Dat is veel te gevaarlijk.'




    [ik heb een druk weekend! Morgen werken, dorp in met een vriendin en daar eten, dan savonds met een andere vriendin chillen en stappen. Zondag kan ik wel RPG'en, want dat is mn uitbrakdag, haha. Maar maandag moet ik weer werken én ik ga daarna feesten in Groningen, want het is Koninginnendag! Of terwijl; dan ben ik ook veel afwezig, vermoed ik. Maar ik denk dat iedereen dan iets leuks aan het doen is!:D]



    [ff een vervolg op mn vorige post :P voor mijn afwezigheid: lees mn gequote off topic bericht hierboven :P
    Ik kan je trouwens vertellen dat ik halfdood ben van vannacht x'D. Meeean.]


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik glimlachte zwakjes naar Yoëlle en pakte toen haar hand vast.
    'Alex? Fred?' Ik keek Alex aan en trok Fred naar me toe. 'We gaan er vandoor.'
    Ik hees mijn rugzak beter over mijn schouder en maakte aanstalten om te vertrekken.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:02 ]

    Frederick Smith, district 12

    Ik raapte alle spullen bij elkaar en volgde hen.
    'Op naar veiligheid dan maar,' zuchtte ik, ik trok mijn mes en ging beschermend voor No en Yoëlla lopen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knikte, en we vervolgde onze weg naar de Hoorn. "Weten jullie waar die eigenlijk zit?" vroeg ik half verdoofd.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Ja, het is oké...' Ik liep naar haar toe en ondersteunde haar, ze liep nog steeds wankel. 'Gaat het weer een beetje?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [sorry ik dacht dat Ann dood was maar saartje zei van niet dus sorry :$ mag ik een samenvatting? dan ga ik verder]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iedereen is ongveer bijgekomen van de tracker-jackers (bloedzoekers) en voor de rest is iedereen terug in hun kleine groepjes...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik ben nu bij een vriendin, morgen naar koninginnedag en dan morgenavond op vakantie, dus ben er een week niet ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [oke thanks ik ga morgen op vakantie dus kan ik volgende week heel misschien komen maar ik denk het niet]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †