• Goed, ik keek net dus even in de top stories en zie daar heel leuk een Hunger Games verhaal staan. Als ik dan de eerste tekst zie denk ik al; "Hé, dit komt mij bekend voor." En ja hoor, ik kijk even bij mijn eigen verhaal en zie dat dit exact dezelfde tekst is.
          Als de tekst gekopieerd zou zijn van internet, zou ik er absoluut geen problemen mee hebben, maar deze schrijfsters hebben mij niet gewaarschuwd dat ze het gingen gebruiken en gewoon gekopieerd en geplakt. Moet ik hiervoor dus even een mod waarschuwen of gewoon de twee aanspreken? Ik vind het namelijk echt niet fijn, aangezien ik voor dat verhaal en stuk best hard gewerkt heb en hun het zomaar zonder even te zeggen gaan kopiëren.

    Het gaat trouwens om dit verhaal. Het eerste hoofdstuk is geplaatst op 20 maart 2012.
    Dit is mijn hoofdstuk, geschreven op 4 augustus 2011.

    Aangezien de twee het verwijderd hebben, hier nog even bewijs:
    Hun versie:



    Mijn versie:



    Op foto's klikken voor groter formaat. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:46 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Negligible schreef:
    Zou het kunnen dat zij dachten dat dit een stuk was uit het boek?


    Lol, ik schrijf niet zo goed als Suzanne Collins, dan alsnog is het verboden, want letterlijk dingen overnemen uit een boek is ook plagiaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Lol, ik schrijf niet zo goed als Suzanne Collins, dan alsnog is het verboden, want letterlijk dingen overnemen uit een boek is ook plagiaat.


    Ja, dat is ook wel weer waar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow, ik zou ook echt niet blij zijn als ik zoiets zou ontdekken... ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Wow, ik zou ook echt niet blij zijn als ik zoiets zou ontdekken... ;o


    Toen ik het zag werd ik serieus zo kwaad, echt, serieus, lol, mijn handen trilden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tss, en dan zielig die reacties verwijderen. :W

    Ze hebben het veranderd.
    Ik vond de eerste inleiding beter.

    Jezabels schreef:
    Tss, en dan zielig die reacties verwijderen. :W


    Zag het al. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is gewoon triest.. Echt triest. Alsof je zelf niets kunt bedenken. Dan mag je jezelf geen schrijver noemen.

    Volgens mij hebben ze het verandert, maar echt zo dom. Het is jouw stukje, gewoon jouw stukje. Ga het niet pikken. Tsss hier kan echt kwaad om worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Volgens mij hebben ze het verandert, maar echt zo dom. Het is jouw stukje, gewoon jouw stukje. Ga het niet pikken. Tsss hier kan echt kwaad om worden.


    Ja klopt, ze hebben het aangepast en zeggen dat ze het van Google gehaald hebben, dus dat ik in feite ook aan plagiaat doe of zo. Terwijl ik het zelfs nog ergens op klad heb liggen. ~!@#$%^&*()_
    Ik had dit al verwacht, dus ben ik ze voor geweest en heb ik screens gemaakt. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    Oh, en dan staat dat verhaal nog wel in de top. Pfft, daar kan ik echt niet tegen.
    Ik zou het tegen een mod zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een topic hiervoor, klik maar even als je je wilt uiten hierover.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vraagje, als je iets op internet zet dan doe je er toch afstand van? Ik vind het dom dat ze je kopieert, maar als iets op internet staat is het, dacht ik voor iedereen te gebruiken, toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Vraagje, als je iets op internet zet dan doe je er toch afstand van? Ik vind het dom dat ze je kopieert, maar als iets op internet staat is het, dacht ik voor iedereen te gebruiken, toch?

    Het is gemaakt door iemand en diegene houdt het auteursrecht, online of offline. Dat maakt niet uit. Lang leve Recht op school *O*

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Djees, jullie overdrijven dit wel zeg. Je had ook hun gewoon kunnen vragen het aan te passen, in plaats van zulke hatelijke topics te maken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the