• Goed, ik keek net dus even in de top stories en zie daar heel leuk een Hunger Games verhaal staan. Als ik dan de eerste tekst zie denk ik al; "Hé, dit komt mij bekend voor." En ja hoor, ik kijk even bij mijn eigen verhaal en zie dat dit exact dezelfde tekst is.
          Als de tekst gekopieerd zou zijn van internet, zou ik er absoluut geen problemen mee hebben, maar deze schrijfsters hebben mij niet gewaarschuwd dat ze het gingen gebruiken en gewoon gekopieerd en geplakt. Moet ik hiervoor dus even een mod waarschuwen of gewoon de twee aanspreken? Ik vind het namelijk echt niet fijn, aangezien ik voor dat verhaal en stuk best hard gewerkt heb en hun het zomaar zonder even te zeggen gaan kopiëren.

    Het gaat trouwens om dit verhaal. Het eerste hoofdstuk is geplaatst op 20 maart 2012.
    Dit is mijn hoofdstuk, geschreven op 4 augustus 2011.

    Aangezien de twee het verwijderd hebben, hier nog even bewijs:
    Hun versie:



    Mijn versie:



    Op foto's klikken voor groter formaat. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:46 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cray schreef:
    Het is gewoon vrijwel letterlijk hetzelfde, maar dan ook echt letterlijk. O.o
    Ik zou zeggen; ga naar een mod, want dit is plagiaat.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb het gezien, en ik ga het regelen. Dit is inderdaad plagiaat en dus verboden. :]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Knightley schreef:
    Bij een mod aangeven voor plagiaat. (:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Melden C:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Athalie schreef:
    Ik heb het gezien, en ik ga het regelen. Dit is inderdaad plagiaat en dus verboden. :]


    Bedankt! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mod. Politie. Neem een advocaat!
    Man, zoiets doe je toch niet? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Forbes schreef:
    (...)

    De inleiding. Dus bij mij MONOLOGUE, en bij hun gewoon de voorpagina.

    Alleen een beginstukje is hetzelfde. Ik had veel meer verwacht :'D Ik snap dat je er boos over bent hoor maar ik dacht dat ze écht hele grote stukken tekst hadden gekopieerd.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Faery schreef:
    Maak printscreens en stap naar een mod


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Burlington schreef:
    Mod. Politie. Neem een advocaat!
    Man, zoiets doe je toch niet? ._.


    Ik ben er echt kwaad over, lol. Ook al is het maar een klein stukje, in die tijd heb ik echt moeite gedaan om abo's te krijgen voor die story en hun komen er mee in de top, zonder er ook maar enige moeite voor te doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Ik ben er echt kwaad over, lol. Ook al is het maar een klein stukje, in die tijd heb ik echt moeite gedaan om abo's te krijgen voor die story en hun komen er mee in de top, zonder er ook maar enige moeite voor te doen.


    Inderdaad ._.
    En als je je nu nog ergens op laat inspireren, maar nee...
    En dat verhaal staat dan in de top ._.
    Je moet maar durven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind 't echt zielig. --'

    Bah dat vind ik nou echt gemeen en achterbaks.
    En dan te bedenken dat ik een abo had genomen op dat verhaal omdat ik de inleiding leuk vond klinken :/


    Me so good.

    Burlington schreef:
    (...)

    Inderdaad ._.
    En als je je nu nog ergens op laat inspireren, maar nee...
    En dat verhaal staat dan in de top ._.
    Je moet maar durven.


    Inderdaad, ergens voel ik me toch wel gevleid dat alleen mijn inleiding al 100 abo's heeft en in de top staat. Doet toch wel wat met me. (nerd)
          Maar goed, hopen dat ze het zo snel mogelijk aanpassen, weghalen of de story gewoon verwijderd/gedeactiveerd wordt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wát een sneuerds zeg, haha, ik lach om dat soort mensen. Hard. Kunnen ze dan zelf niets? Ik ga jouw verhaal kudoën, jij hoort in de top te staan en zij niet!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zou het kunnen dat zij dachten dat dit een stuk was uit het boek?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right