• I love you all so much, I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Je mag met mij mee naar Turkije / Egypte, als we nog gaan deze zomer.


    ik wil zo graag een keer naar egypte, mja. Ik ga gewoon de helew wereld rond als ik klaar ben met school.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    (...)

    ik wil zo graag een keer naar egypte, mja. Ik ga gewoon de helew wereld rond als ik klaar ben met school.
    Nu voel ik me erg dat ik er al meer dan 6x ben geweest, meh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik wil naar LA of New York. Dat is echt iets wat ik nog moet doen.
    Ik wil een rondreis maken door amerika. Maar ik wil er nooit wonen. Never de never de nooit niet. De wetten en alles verpesten dat hele hypocriete land.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    bangniall schreef:
    (...)Nu voel ik me erg dat ik er al meer dan 6x ben geweest, meh.


    Ik kom dus nooit verder van Frankrijk. ;/


    Remember when...

    Attracted schreef:
    (...)

    Ik kom dus nooit verder van Frankrijk. ;/
    Wij gaan nooit, maar dan ook nooit met de auto. Dat gaan we ook niet doen ook.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Attracted schreef:
    iwjaosdh;fuijk waarom gaat iedereen naar Engeland/ London? en heb ik een ma die niet wil vliegen. Ik kan nooit ergens heen. Altijd frankrijk.
    Ik ga ook altijd Frankrijk. Misschien wel de laatste keer, tbh. En vliegen wordt em meestal ook niet. Sighs. Blame mn vader, ook al kan hij er niets aan doen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)Ik wil een rondreis maken door amerika. Maar ik wil er nooit wonen. Never de never de nooit niet. De wetten en alles verpesten dat hele hypocriete land.


    +1239488798980


    Remember when...

    Nutellaria schreef:
    (...)Ik ga ook altijd Frankrijk. Misschien wel de laatste keer, tbh. En vliegen wordt em meestal ook niet. Sighs. Blame mn vader, ook al kan hij er niets aan doen.


    same, bwaah. ik wil verder weg.


    Remember when...

    Ga allemaal met mij mee. Dan wordt het tenminste een leuke vakantie.
    Oh, dit van vorige zomer was trouwens echt perfect, mhihi, maar als jullie mee zouden gaan zou het nog steeds veeel beter worden.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    Ga allemaal met mij mee. Dan wordt het tenminste een leuke vakantie.
    Oh, dit van vorige zomer was trouwens echt perfect, mhihi, maar als jullie mee zouden gaan zou het nog steeds veeel beter worden.


    Vorig jaar was ik op een camping, waar ik al eerder geweest was. En toen waren er hele leuke mensen. En dat was echt leuk, en nu gaan een paar daar van dit jaar er weer heen maar wij gaan daar dus niet weer heen. Mweeeh.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    (...)

    Vorig jaar was ik op een camping, waar ik al eerder geweest was. En toen waren er hele leuke mensen. En dat was echt leuk, en nu gaan een paar daar van dit jaar er weer heen maar wij gaan daar dus niet weer heen. Mweeeh.

    Dat is zoooo kut. Ik had hier, via Q iemand gevonden die op precies dezelfde dagen, naar precies hetzelfde hotel als mij ging. Dus de hele vakantie was ik met haar en op een duur waren we met echt een mega groep Nederlanders. 's Nachts om 3 uur nog zwemmen, naar het strand in de nacht, allemaal zulke dingen en overdag was het ook super c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Attracted schreef:
    (...)

    Vorig jaar was ik op een camping, waar ik al eerder geweest was. En toen waren er hele leuke mensen. En dat was echt leuk, en nu gaan een paar daar van dit jaar er weer heen maar wij gaan daar dus niet weer heen. Mweeeh.
    Ik zit twee uur van je af dit jaar heheh. Maar ja, ik maak haast nooit vrienden op vakantie. Vorig jaar was een hel en ik mag volgende week ook lekker weg. Ahum. Op een kamer met jelmer, geen privacy joehoeeeeeeeeee


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)Ik zit twee uur van je af dit jaar heheh. Maar ja, ik maak haast nooit vrienden op vakantie. Vorig jaar was een hel en ik mag volgende week ook lekker weg. Ahum. Op een kamer met jelmer, geen privacy joehoeeeeeeeeee


    waar zit je? want wij weten het nooit van te voren echt. Ze willen naar onderen, maar dat hangt van het weer af en alles. En soms is het random op de dag dat we weg gaan; oh we gaan daar wel heen.


    Remember when...

    Ik haat campings zo erg he, haha ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    Ik haat campings zo erg he, haha ;$


    mijn ouders willen echt kamperen ofzo :G


    Remember when...