• Ik kan er niet tegen als mijn beste vriendin met meiden omgaat die ik haat. Tegen mij zegt mijn vriendin dat ze die meiden ook raar vind en ze niet mag. Maar ik zie ze wel steeds vaker samen. En dan vraag ik aan mijn vriendin: Vandaag nog iets beleefd? Dan zegt ze: nee niets bijzonders. Terwijl ze wel met die meiden omgaat en mij steeds minder ziet en spreekt. Heeft ze vervanging voor mij ofzo? Of wil ze mij niet meer? Of ben ik nou gewoon jaloers? Maar waarom zou ze mij niet zo vaak meer willen zien, als we al 10 jaar vriendinnen zijn? Het ergste vind ik nog dat ze tegen die meiden voor mij verzwijgd. Weten jullie iets?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 18:39 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had dat ook, ja :X
    Praat eens met haar erover, zou ik zeggen =]

    vraag haar erover?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    Ik had dat ook, ja :X
    Praat eens met haar erover, zou ik zeggen =]


    Heb ik al eens gedaan, maar dan zegt ze dat ik jaloers ben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb één tip, ga bij andere vriendinnen staan.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb één tip, ga bij andere vriendinnen staan.


    Ze is (sinds kort) Ook mijn buurmeisje, we zitten (niet meer) op dezelfde school. Omdat wel vorig jaar allebei naar de middelbare gingen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    UNCOMMON schreef:
    Ik had dat ook, ja :X
    Praat eens met haar erover, zou ik zeggen =]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb dat ook, ik weet niet precies wat je ermee moet doen behalve proberen nieuwe vriendinnen te maken.

    ik zou eens met haar in een sirieus gesprek gaan want ik had dat ook een paar jaar geleden. ze was mn hartvriendin. maar nu zie ik haar nooit meer ,,


    Second star on the right and straight on till morning

    Dit komt mij zo bekend voor. Mijn beste vriendin gaat ook met iemand om die ik best wel niet mag. Als ze bij haar is, dan vergeet ze mij helemaal, en gedraagd ze zich als een vette meeloper. Echt super irritant. Maarja, wat kan je er aan doen. Je beste vriendin heeft ook nog andere vrienden, daar kun je niks aan veranderen. Behalve dat je misschien met haar kan praten over je probleem.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nja ik kan er ook niet tegen dat mijn vriendinnen met wijven om gaan die ik niet mag, weet niet waarom :')


    I don't need words to feel those lips.