• Het ging dus kortgeleden bestwel akelig uit met 'n jongen waar ik al héél lang mee bezig ben geweest. Na een boel geruzie is het allemaal weer goedgekomen, waren we opnieuw weer een beetje met elkaar aan het klooien en maandag stond 'ie me uit het niets op te wachten op school. Hij was voor mij teruggereden (hij was 2 uur eerde ruit dan ik) waarnaar we buiten wat hebben bijgepraat en uiteindelijk zijn we naar zijn huis gegaan. We hebben uren lang samen op z'n bed geleden, ik zoals gewoonlijk met mijn hoofd op mijn borst, net zoals toen we een relatie hadden. Gewoon alleen praten, af en toe kusje geven en verder gewoon genieten van het moment, zoals altijd. Hoewel ik mijn gevoelens voor hem weg probeerde te drukken en dat wist 'ie.
          Een kwartier voordat ik weg moest, begon hij opeens met een vraag. 'Je probeerde toch je gevoel te onderdrukken?'
    'Ik zei niet dat ik er goed in was...'
    'Zou je opnieuw een relatie met me willen?'
    Ik dacht kort na en antwoordde 'Misschien', waarnaar hij zei dat hij een 'ja' of 'nee' antwoord wilde. Dus zei ik: 'Ik weet het niet zeker, dus dan maar nee. Ik zie het niet zitten om het morgenochtend uit het niets uit te maken omdat ik niet goed heb nagedacht. Mijn verstand blijft gewoon doorzagen dat ik er niet op in moet gaan.'
    'Wìl je - je gevoel onderdrukken?'
    'Nee, dat wil ik juist niet, maar het is zo moeilijk om een vaag adviesgevend stemmetje te negeren.'
    Zo hebben we even gepraat totdat hij besloot me aan te moedigen achter m;n verstand aan te gaan en steeds te fluisteren: 'Blokkeer het gevoel. Gewoon blokkeren, ik ben toch al over je heen.' Toen 'ie dat laatste zei voelde het echt alsof ik in uilen kon uitbarstten, maar voor ik het wist zei hij, 'sorry, dat meende ik niet, ik wilde je gewoon aanmoedigen naar je verstand te luisteren. Hoe dan ook, ik wil je ruim de tijd geven om na te denken, zoveel als dat ik geduld heb. Uiteindelijk zal ik ook doorgaan met mijn leven en ik weet dat jij dat ook zal doen, maar ik blijf op je antwoord wachten zolang als dat ik het volhoud.'

    En toen was ik echt zo van 'N'aaaaaaaaaaaaaaawh!' And I decided to give it antoher chance. Toen ik het 'n vriendin van me vertelde kreeg ik welliswaar een mep omdat 'ie me verschillende keren al pijn had gedaan en ik toch gewoon kansen bleef geven, but then she was like: 'If you're happy, I'm happy, just look after yourself!' And that kinda made my day :3

    Ik ben bestwel blij dat alles weer goed is, ik heb die zorgeloze uren met hem zittend/liggend op een willekeurige plek terwijl we gewoon anar elkaar luisteren héél erg gemist en ik was ontzettend bang dat ik ze nooit meer zou meemaken, maar het lot zit me ontzettend mee. (baby)

    Dus, hebben jullie de afgelopen tijd nog 'made my day' momentjes meegemaakt? :3


    Let it come and let it be

    bij mijn crush achterop de fiets gezet worden door de drukke stad<3 it was heaven, we lachten omdat ik zogenaamd niet kon fietsen ;P en toen fietste hij en zei ik dat hij ook niet kon fietsen, that made my day<3


    even a white rose has a black shadowx

    Sceptic Sam stays sceptic. Just so ya know.
    En nee, vandaag was een tranendag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Thefuck is wrong with you? Hij doet je eerst pijn met zijn woorden, zegt sorry en iets liefs en je bent meteen over? Think twice, hij is een klootzak en zal niet veranderen.


    Your make-up is terrible

    Jep ^.^


    Life is hard and then we die

    Ik heb het niet voor die jongen. En jij bent ook niet heel erg slim bezig..
    Maar neen, ik heb zelf niets meegemaakt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Iemand probeert mij te helpen met het uitvragen van een jongen die ik een beetje leuk vind, maar ik wil zelf niet. :W

    Maar ik was wel superblij toen ik een 6,3 voor mijn schrijftoets van Engels had! *O*

    O, ik ben trouwens weer ego bezig:
    Wat leuk voor je! En nou hopen dat het wel goed gaat ^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Thefuck is wrong with you? Hij doet je eerst pijn met zijn woorden, zegt sorry en iets liefs en je bent meteen over? Think twice, hij is een klootzak en zal niet veranderen.

    Hij heeft zich ook verontschuldigd, hij vroeg me daarvoor nog of wat 'ie me geflikt had een maand geleden met had gekwetst, toen ik ja zei, was het eerste wat 'ie deed verontschuldigen en ik zag dat hij het meende. Hij heeft zich voor alles verontschuldigd uit zichzelf, en heeft zichzelf sinds we het goed hadden gemaakt woensdag enorm bewezen. Voor mij was gewoon duidelijk te zien dat 'ie me gewoon geen pijn meer wilde doen, zelfs toen
    ie perongeluk zachtjes richting mijn oog poke'te, waardoor ik lachend 'au'zei, was 'ie helemaal in shock enverontschuldigde 'ie zich nog voor ik zelf door had wat er was gebeurt.
          Mensen mogen van mij fouten maken, en ik wil ze net zoveel kansen geven als dat ze zelf denken nodig te hebben :3


    Let it come and let it be

    Ik vind het geen slimme zet, maar ik hoop niet dat hij je nog een tweede keer bedonderd. Ik heb niets meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Complexity schreef:
    (...)
    Hij heeft zich ook verontschuldigd, hij vroeg me daarvoor nog of wat 'ie me geflikt had een maand geleden met had gekwetst, toen ik ja zei, was het eerste wat 'ie deed verontschuldigen en ik zag dat hij het meende. Hij heeft zich voor alles verontschuldigd uit zichzelf, en heeft zichzelf sinds we het goed hadden gemaakt woensdag enorm bewezen. Voor mij was gewoon duidelijk te zien dat 'ie me gewoon geen pijn meer wilde doen, zelfs toen
    ie perongeluk zachtjes richting mijn oog poke'te, waardoor ik lachend 'au'zei, was 'ie helemaal in shock enverontschuldigde 'ie zich nog voor ik zelf door had wat er was gebeurt.
          Mensen mogen van mij fouten maken, en ik wil ze net zoveel kansen geven als dat ze zelf denken nodig te hebben :3


    Je bent veel te goedgelovig. Hij houd er reserves op na, jij blijft hem geloven en hij jou bedonderen. Maar je kiest er zelf voor.


    Your make-up is terrible

    Meh, ik vind 't wel een beetje.. dom. Maar ja, je moet 't zelf weten. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aurelia schreef:
    En nee, vandaag was een tranendag.

    Yeah. Net zoals de afgelopen 3 weken. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent veel te goedgelovig. Hij houd er reserves op na, jij blijft hem geloven en hij jou bedonderen. Maar je kiest er zelf voor.

    I know, maar ik hoop dat ik na een tijdje kan zeggen (en het ook echt zeker te weten) dat - dat verleden tijd is. :3


    Let it come and let it be

    Ik vind het niet slim van je, want ik schat de kans dat hij je weer pijn doet erg groot. Maar we hebben het hier over liefde en daar maakt het niet uit wat een ander ervan zegt. Ik hoop dat ik het mis heb en alles goed gaat voor jullie twee.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    elke dag is een made my day dag WHIHIE! Wij hebben een hele schattige dikke chinees in de klas maar hij is zo schattig! Altijd als hij tegen mij gaat praten ofso is mijn leven compleet HAHA xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nop, kut dag. Maar ik hoop voor je dat het goed blijft gaan tussen jullie :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.