• I love you all so much, I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ok, de straten zien wit van de hagel.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Misschien stap ik morgen op de trein, geen idee waarnaartoe en kom nooit meer terug.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    Wait, ik kan naar Roosendaal... Daar is een Claires, maar ik heb geen zin om met de trein te gaan, maar dan moet ik met de buuuus.
    Waarom woon ik niet ergens anders -____-


    waar wil je dan wonen? afrika? india?
    je hebt nog geluk dat je hier woont, ondanks het weer en de plek waar wij wonen dat het gewoon in de buitenwereld is. Maar ik woon liever hier dan in afrika of india. We hebben het hier tenminste nog goed.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    waar wil je dan wonen? afrika? india?
    je hebt nog geluk dat je hier woont, ondanks het weer en de plek waar wij wonen dat het gewoon in de buitenwereld is. Maar ik woon liever hier dan in afrika of india. We hebben het hier tenminste nog goed.
    Ik haat het hier zo hard.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga nog steeds dood door Niall in Lou outfit.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hoi, ik ben aan het janken en flip hem totaal omdat ik morgen een presenatie heb en ik wil weg.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    Hoi, ik ben aan het janken en flip hem totaal omdat ik morgen een presenatie heb en ik wil weg.
    Ik doe die wel voor je.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik haat het hier zo hard.


    "wees blij met wat je hebt"

    als je alleen maar denkt aan wat je niet hebt wordt je depressief.
    en natuurlijk kan je het hier haten, het is hier ook niet alles. Maar je had het veel slechter kunnen hebben. En als je iets neit leuk vind moet je het leuk proberen te maken anders is het al helemaal niks (behalve school dingen)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    "wees blij met wat je hebt"

    als je alleen maar denkt aan wat je niet hebt wordt je depressief.
    en natuurlijk kan je het hier haten, het is hier ook niet alles. Maar je had het veel slechter kunnen hebben. En als je iets neit leuk vind moet je het leuk proberen te maken anders is het al helemaal niks (behalve school dingen)
    Alles wat ik wil is hier niet. Niks. Ik wil gewoon weg hier, dat heb ik al zo vaak tegen mijn vader gezegd, maar goed daar luistert ie toch niet naar.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik het liefst Engeland of Amerika en dan nooit meer terug hiernaartoe. Doei iedereen (:


    inderdaad, maar niet de VS, ik ou er wel willen rond reizen maar die wetten zijn best kut. :"D


    Remember when...

    Attracted schreef:
    (...)

    inderdaad, maar niet de VS, ik ou er wel willen rond reizen maar die wetten zijn best kut. :"D
    Ik wil naar LA of New York. Dat is echt iets wat ik nog moet doen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nutellaria schreef:
    Hoi, ik ben aan het janken en flip hem totaal omdat ik morgen een presenatie heb en ik wil weg.


    naww. ): <3 als ik het kon en niet suckte in presenteren zou ik hem wel voor je hebben gedaan. Maar het komt goed. c: <3


    Remember when...

    iwjaosdh;fuijk waarom gaat iedereen naar Engeland/ London? en heb ik een ma die niet wil vliegen. Ik kan nooit ergens heen. Altijd frankrijk.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    iwjaosdh;fuijk waarom gaat iedereen naar Engeland/ London? en heb ik een ma die niet wil vliegen. Ik kan nooit ergens heen. Altijd frankrijk.
    Je mag met mij mee naar Turkije / Egypte, als we nog gaan deze zomer.


    If you spread your wings, you can fly away with me.