• Ik ben nogal slecht in tittels bedenken daarom vraag ik jullie hulp^^

    Het gaat over een meisje Misa Kobayashi die in Japan, Tokyo woont op haar zevende is ze vervloekt/behekst waardoor ze in een demon is verandert de eerste jaren merkten niemand iets maar naarmater ze ouder werd, werd ze agresiever, gemener en begonen er gewonden te vallen, op haar twaalde ongeveer kreegt ze het in de hand en ging ze weer door het leven als een lief aardig meisje, maar dat was ze niet, haar moordlust was te groot en ze vermoorde mensen, vooral mensen die haar pesten, beledigden of in haar beurt waren als ze op haar gevaarlijkst was, Misa die wilt zelf niet moorden maar ze kan niet stoppen... tot dat een jongen naar Tokyo verhuist en Misa ontmoet ze worden bevriend en het jongen komt er achter wat ze is, hij probeert haar te beschermen, te troosten als ze het nodig heeft en te helpen, hij zoekt overal naar een oplossing om de vervloeking te verbreken maar wat als het een persoon is die het kan doen: Hij.

    ~ Japanse Demon
    ~ Help me, I'm a monster


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Fight the war in me.
    - Know yourself best.


    Be true to who you are.

    * Until I met you
    * From sweet girl to demon girl
    * Fighting against the demon inside of me


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind Until I met you leuk klinken^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vind Until I met you leuk klinken^^

    Volgens mij is het Titel


    •*• Lululu •*•