• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Forbes
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Forbes
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    [Ik moet wachten op een reactie van Diabelli. (:]

    sorry, ik had een stukje terug al gereageerd. Ik denk dat je hem niet gezien had. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Diabelli schreef:
    Gabriël Moody
    Ik glimlach en luister even naar de mooie muziek. 'Gaat het er ook zo aan toe in de derdeklas eetzaal?" ik denk na, 'ik ben ef nog niet geweest, maar het zal er vast wel leuk zijn" zeg ik, dat het een klasse lager is zou niet hoeven te betekenen dat de sfeer er minder zou zijn. Ik laat mijn blik even vallen op een apart schilderij en kijk dan naar de goed spelende muzikanten.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    William David Lynch
    'Je bent écht goed,' zei ze zachtjes.
    'Weet ik,' grijns ik. Ik was iets to losjes dus veegde ik de glimlach van mijn gezicht.
    'Anyway, dat is dus wat ik ga doen. ik, de piano en de gitaar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek hem verbaasd aan. ''Speel je ook gitaar?'' vroeg ik toen. ''Ik heb dat ook gedaan, vroeger.'' glimlachte ik, en sloeg even mijn ogen neer terwijl ik zuchtte. Waarom moest ik ook al weer zulke ouders hebben..?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    'Zo, zo, een musicaal eersteklas poppetje,' mompel ik. ik sla nog wat tonen aan op de piano.
    'ik speel het emeste gitaar eigenlijk, maar mijn gitaar staat in mijn hut.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik negeerde zijn opmerking, en luisterde naar de tonen van de piano.
    ''Ik speel het meeste gitaar eigenlijk, maar mijn gitaar staat in mijn hut.'' zei hij, en ik knikte. ''Ik heb mijn gitaar niet meer, helaas.'' zuchtte ik, en dacht weer aan dat moment dat mijn vader hem weggooide. Zak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    'Ik heb mijn gitaar niet meer, helaas.' Ze zuchtte even. Ik haal een hand door mijn haren en haal mijn schouders op.
    'Dan moet je een nieuwe kopen, popje. je bent rijk genoeg, of niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik trok een pijnlijk gezicht. Ik vond het jammer dat iedereen alleen maar aan mijn geld dacht. ''Mijn ouders.'' mompelde ik zacht, hopend dat hem dat genoeg zei. Ik werd er gek van, en ik had het gevoel dat ik William er alleen maar mee belastte..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    3de keer dat ik het nu quote.. Reageer aub FingerNiall

    Alexandra Violetta

    Waarschijnlijk was John de eerste geweest bij wie ik kon zeggen wat ik vond en dat hij er ook nog eerlijk andwoord op gaf, al vliel het niet altijd mee om er een andwoord op te kunnen geven, meestal praate ik ook niet veel omdat er geen mensen waren waarmee ik kon praten. Maar ik vond het fijn om te luisteren naar wat hij zei, 'Ik heb nooit begrepen wat rijke mensen tegen arme mensen hebben, ze zijn aardiger dan rijke mensen.' Zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Rutherford
    "Ik ben er nog niet geweest, maar het zal er vast wel leuk zijn." Glimlachend kijk ik hem aan en loop iets door.
    "Breng me erheen, ik wil het zien." zeg ik zachtjes, ergens toch lichtelijk beschaamd, maar te nieuwsgierig om niet te gaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Iemand zin om Roxanne te vermaken?]


    Your make-up is terrible

    Gabriël Moody
    "Breng me erheen, ik wil het zien." zegt ze, ik grijns scheef. 'Als je dat graag wilt, dan gaan we daar heen" glimlach ik. Ik kijk nog voor een laatste keer om me heen en loop dan voor de zaal uit, ik glimlach naar Elisa en loop door naar de derde klasse eetzaal, wat een stuk lopen door de gangen was, via het dek was sneller geweest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rooba schreef:
    Catherine Melrose Roux

    Ik trok een pijnlijk gezicht. Ik vond het jammer dat iedereen alleen maar aan mijn geld dacht. ''Mijn ouders.'' mompelde ik zacht, hopend dat hem dat genoeg zei. Ik werd er gek van, en ik had het gevoel dat ik William er alleen maar mee belastte..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisa Rutherford
    "Als je dat graag wilt, dan gaan we daar heen." Ik knik uitermate beleefd en volg Gabriël in zijn voetstappen. Kijk toe hoe de hallen langzaam van inrichting veranderen maar houd me bijzonder stil.
    "Jij was toch derde klas, Gabriël?" vraag ik zachtjes, het antwoord al wetend. Ik haal hem even in zodat ik naast hem loop en bedenk me dan dat ik totaal niet aan de kleding voorschriften doe. Dat ik wel heel erg op zal vallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Anyone alive? :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''