• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Forbes
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Forbes
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.

Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:27 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Maria McArthur
    "Je ehm, je ziet er wel leuk uit," zei Joseph op het een manier alsof het hem moeite koste om ook maar één goed ding over mij te verzinnen. 'Dank je' zei ik zachtjes, twijfelend of hij het wou meende. Als hij dat niet deed snapte ik dat maar al te goed. Hoe kon zo'n arm meisje als ik leuk of mooi gevonden worden tussen alle vrouwen hier vol klasse.

Keep your head up, keep your heart strong

William David Wayland
    'En dan?'
    Ik loop rustig achter haar een, een koude glimlach op mijn lippen.
    'Naar het andere dek,' antwoord ik zachtjes. 'Hier valt niets te beleven, vind je ook niet?' Ik verdween richting her dek van de derde klasse. Daar zal de bar tenminste een beetje levendig zijn, eens zien hoe ze zich daar red.
    'Nou, kom je nog, Catherine?'

[nog een post want ik kan niet slapen]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Everdeen zei op 18 april 2012 - 18:37:

*Elisa Rutherford*
    "De eetzaal?" Herhaal ik zijn woorden, maar knik dan. "Maar natuurlijk, de eetzaal." zeg ik vriendelijk en loop dan samen met Gabriël daar naar toe. Zo'n gentleman als hij is, opent hij voor me de deur.
    "Dankjewel," zeg ik glimlachend en loop dan een zijpaadje in. Het is er een drukte dat we hier waarschijnlijk niet zullen opvallen.
    "Welkom in de eersteklas eetzaal, meneer Moody." Ik kijk even naar de prachtige afwerkingen.

Gabriel Moody
    'Welkom in de eersteklas eetzaal, meneer Moody." ik grijns en laat mijn blik rond glijden, 'het is prachtig" mompel en merk hier en daar grote of kleine schilderijen op. Het is ook zeker goed ingericht. 'Zo wat een mazzel dat jullie hier mogen eten" zeg ik en kijk naar een dienstdoende die de tafels schoonmaakt en opnieuw dekt. 'En wat een service" zeg ik ten slotte.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Catherine Melrose Roux

Aarzelend stapte ik achter hem aan. Wat als Charles me zou vinden? Of mijn moeder?
    Maar ik was het met William eens dat het op het dek van de eerste klassers niet veel aan was..
    Ik keek een beetje om me heen. Veel mensen liepen in kleding die ze al een week aanhadden, maar ze kijken zó blij.. Ik glimlachte even naar William en liep naar hem toe.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Elisa Rutherford
    "Zo wat een mazzel dat jullie hier mogen eten," Ik grinnikte even en hief mijn schouders op. Het was inderdaad prachtig, de kroonluchters, de beelden, alles vormde een perfect plaatje samen.
    "En wat een service." Ik knik. Natuurlijk was de service goed. We hadden er veel geld in uitgestoken om hier te mogen overnachten, in dit gedeelte dan. Ik loop even rustig door naar een groepje spelende violisten. Ik klap even in mijn handen op de maat van de melodie en kijk Gabriël dan glimlachend aan.
    "Gaat het er ook zo aan toe in de derdeklas eetzaal?"

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

William David Lynch
    Het verbaasde me dat het nette dametje al zo ver was. Ik leidde haar de bar in, waar het een grote drukte was. Mannen speelden poker, dronken en praate, dames dansten en donken net zoveel bier als de mannen...
    Ik gooide mijn laatste geld op de bar en knikte naar de oude dame die er achter stond.
    'Een blue Hawaii voor de dame, een Brass monkey voor mij,' bestelde ik. Het mixje wat ik dronk zou iets te sterk voor haar zijn, maar de blue hawai moest ze toch wel aankunnen. Met een opgetrokken wenkbrauw schoof ik het glas naar haar toe.
    'Pas op, het is geen champagne, miss.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Catherine Melrose Roux

Ik grijnsde. Dacht hij dat ik nooit teveel had gedronken, en dan buiten champagne en wijn? Oh, vaak genoeg, alleen was mijn vader er niet blij mee.. Ik viste het rietje er uit, en nam een paar slokken. ''Lang geleden'' mompelde ik, terwijl ik de alcohol in mijn keel voelde branden. Ik keek even rond. Het was hier gezellig, veel gezelliger dan de eerste klas. Hier deden mensen tenminste wat ze wouden doen..

[Ik ga zo richting de stad, dus dan kan ik een tijdje niet reageren :3]

Gabriël Moody
    Ik glimlach en luister even naar de mooie muziek. 'Gaat het er ook zo aan toe in de derdeklas eetzaal?" ik denk na, 'ik ben ef nog niet geweest, maar het zal er vast wel leuk zijn" zeg ik, dat het een klasse lager is zou niet hoeven te betekenen dat de sfeer er minder zou zijn. Ik laat mijn blik even vallen op een apart schilderij en kijk dan naar de goed spelende muzikanten.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

[Ben er weeer]

[Ik ga even een post maken x] Ik raakte ergens mee bezig en toen vergat ik het o.o]

[Haha is goed, maakt niks uit ;D]

William David Lynch
    'Lang geleden,' mompelt ze na een eerste slok. Huh. Interesant. Ik sloeg mijn eigen drankje achter over. De alcohol brande even, maar het ging snel voorbij. ik was geen dronkenlap, maar ik kon wel wat alcohol hebben.
    'Oh?' vraag ik geïntereseerd, een koude glimlach op mijn lippen. 'Vertel eens?'

Catherine Melrose Roux

Ik grinnikte even. Dit kon vast geen kwaad.. ''Ik dronk vroeger regelmatig, en zorgde ervoor dat mijn ouders er achterkwamen. Op een gegeven moment kwam ik dronken thuis, en-'' ik lachte even bij de herinnering. ''Mijn ouders waren boos, nog zacht uitgedrukt.'' mompelde ik. Ik was absoluut geen dronkenlap, dat was één van de weinige keren dat ik écht dronken was.
    Ik nam nog een slokje van mijn cocktail, en keek William even aan.

William David Lynch
    Mooi, haar tong begon al wat losser te worden.
    'Stoer hoor,' antwoord ik, een grijns op mijn lippen en een koele blik in mijn ogen. 'Maken alle rijke dametjes er een hobby van om mama en papa te pesten?'