• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Forbes
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Forbes
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Catherine Melrose Roux

    Ik merkte in de eerste instantie niet dat iemand zijn handen op mijn heupen plaatste, tot William me zich naar zich toetrok en de handen hun greep versterkte maar uiteindelijk loslieten. Ik keek William dankbaar aan, plaatste mijn lege glas op een laag tafeltje naast ons, en keek weer even naar William.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    'Dames zoals jij zijn erg in trek, je meot uit kijken bij wie je rond hangt,' waarschuw ik, mijn groene ogen onleesbaar en koud.
    'Maar je bent inderdaad niet zo braaf als je lijkt,' gaf ik met tegenzin toe. Ik had eindelijk, sinds deze boot vertrokken was, weer een beetje lol.
    'Dus wat ga jij eigenlijk doen in Amerika?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik glimlachte, en sloeg even mijn ogen neer. ''Dus wat ga jij eigenlijk doen in Amerika?'' vroeg William, en ik haalde even mijn schouders op. ''Mijn ouders wouden weer wat kennissen opzoeken, dacht ik.'' begon ik. ''Volgens mij hadden ze ook iets gezegt over een feest.'' voegde ik er nog aan toe, en keek hem nieuwsgierig aan. ''En jij?'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    william David Lynch
    'En jij?'
    Ik grijns lichtjes. Er is nu zowaar wat licht in mijn ogen te zien, rustig trek ik haar door de bar, naar de achterste hoek. De muziek is iets zachter hier, hoewel we het nog steeds duidelijk kunnen horen. In de hoek staat een piano.
    'Dit,' zeg ik, terwijl ik op het houten bankje ga zitten. 'Is waarom ik naar amerika ga.'
    ik sluit mijn ogen en neem de muziek in me op, waarna ik automatisch begin mee te spelen. mijn vingers vliegen over de piano, waar een vrolijke deun uit komt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joseph Hamilton
    "Dankje," zei ze zachtjes.
    Het leek net alsof ik haar een grote deuk in haar zelfvertrouwen gaf.
    "Ik bedoel dat je er leuk uitziet. Mooi," probeerde ik mezelf te verbeteren.
    Ik was hier nooit goed in geweest. Ik dronk snel van mijn champagne en wendde mijn blik van haar af. Het schaamrood steeg naar mijn wangen.
    "Nog een champagne voor mij," vroeg ik de barvrouw.
    "Nu we dus met elkaar omgaan, moeten we elkaar wat beter leren kennen, niet waar? Dus, heb je hobby's?"


    Me so good.

    Catherine Melrose Roux

    Ik werd meegesleurt naar een stil hoekje, waar een piano stond. ''Dit,'' begon hij, terwijl hij ging zitten, ''Is waarom ik naar Amerika ga.'' vervolgde hij, en begon piano te spelen. Ik keek gefascineerd toe, en ging naast hem op het bankje zitten terwijl ik naar zijn vingers keek, die over de toetsen vlogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [;o, ik was deze RPG even vergeten. I'm sorry.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Lev Cherling
    Met een kleine grijns op mijn lippen speelde ik mee met de muziek voor in de bar. Vrolijk, makkelijk te spelen. al snel begon ik noten er bij te gooien, de piano muziek complimenteerde de radio nu perfect. Nu een vijftal minuten vielen mijn vingers stil.
    'Amerika is het land van dromen, toch? Ik wil daar bekend worden, mijn muziek delen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexandra Violetta

    Waarschijnlijk was John de eerste geweest bij wie ik kon zeggen wat ik vond en dat hij er ook nog eerlijk andwoord op gaf, al vliel het niet altijd mee om er een andwoord op te kunnen geven, meestal praate ik ook niet veel omdat er geen mensen waren waarmee ik kon praten. Maar ik vond het fijn om te luisteren naar wat hij zei, 'Ik heb nooit begrepen wat rijke mensen tegen arme mensen hebben, ze zijn aardiger dan rijke mensen.' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine Melrose Roux

    ''Amerika is het land van dromen, toch? Ik wil daar bekend worden, mijn muziek delen.'' Zei hij, en ik knikte. ''Je bent écht goed,'' zei ik zachtjes. Ik wist nog hoe ik vroeger zo vaak op een gitaar speelde; mijn ouders waren het er niet mee eens. Natúúrlijk niet. Sindsdien moest ik stoppen met mijn grootste hobby.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria McArthur
    Hoewel de vraag die Joseph stelde heel simpel leek, was hij voor mij best moeilijk om te beantwoorden. Ik had namelijk niet echt hobby's, ik deed gewoon waar ik op dat moment zin in had, iets wat ik hem na lang nadenken ook vertelde. 'Ik vind vanalles leuk, zwemmen, dansen, reizen, schrijven, vanalles.' antwoordde ik. Ik had niet zo veel tijd voor mezelf, waardoor ik ook niet echt hobby's kon beoefenen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Rpg dood? ...]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Rpg dood? ...]


    [Ik moet wachten op een reactie van Diabelli. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TheRumIsGone schreef:
    [Rpg dood? ...]

    [Haha, en ik op die van Escritura ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [En ik op die van FingerNail....]


    Don't be like the rest of them, darling