• Ik ben daar nu dus iets aan het bestellen -een dekbed en etui van Victoria Frances en Enchant, (CD) van Emilie Autumn-, maar die CD van EA is niet op voorraad, de stuff van VF wel. Nu moet ik invoeren welke uiterste verzenddatum -ofzoiets-, dit staat er;

    Wachttijd tot verzending:
    Indien niet alles leverbaar is ben ik bereid te wachten tot:

    Stuur op deze datum alles wat dan leverbaar is op en rond mijn bestelling af.


    Maar is dat dan de datum waarop de dingen die wél in voorraad zijn verzonden, oftewel, als ik bijvoorbeeld zet: 5 Februari, krijg ik dan álles op die datum, ook de dingen die al op voorraad zijn?
    Ik begrijp het niet echt namelijk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 23:53 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Misschien kan je beter eerst de spullen van VF kopen en daarna pas de CD?

    Want volgens mij krijg je dan alles tesamen. :]


    Let the Night embrace you

    Ik snap het ook niet, als het niet leverbaar is tot een bepaalde datum ...oke ik snap het echt niet, ik heb nooit zoiets bij de Large O.o, maar ik denk dat je het dan wel krijgt, als het op voorraad is dan wel.


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    vanaf 5 februari verzenden ze het pas of zullen ze je bestelling klaarleggen.
    Ik heb van de week toevallig nog een broek daar gekocht :Y)
    Ik had gezegd dat ik tot 7 januari wilde wachten en kreeg hem vandaag pas binnen :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Maar ik weet dus niet wanneer ik die CD binnen kan krijgen dus ik weet ook niet wanneer ik de bestelling dan moet laten leveren..
    Oké, ik snap er geen kut van.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als je écht alles op dezelfde datum binnen wilt krijgen, moet je bij alles 5 Februari zetten.
    Trouwens als je gaat afrekenen op het einde moet je alles tegelijk betalen. Ik neem aan dat daar ook de verzenddatum bij inbegrepen zit :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    Als je écht alles op dezelfde datum binnen wilt krijgen, moet je bij alles 5 Februari zetten.
    Trouwens als je gaat afrekenen op het einde moet je alles tegelijk betalen. Ik neem aan dat daar ook de verzenddatum bij inbegrepen zit :Y)


    Ja, da's waar. Maar bijvoorbeeld als die CD nou nog niet op voorraad is, krijg ik die dan na 5 Februari of moet ik rekening houden met het feit er iets niet op voorraad is?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Ja, da's waar. Maar bijvoorbeeld als die CD nou nog niet op voorraad is, krijg ik die dan na 5 Februari of moet ik rekening houden met het feit er iets niet op voorraad is?


    Ik neem aan van niet. Je wilt een maand wachten, rond die tijd zullen ze vast de cd op voorraad hebben. desnoods kun je ze even bellen of op een andere manier contact met ze opnemen =)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Ik neem aan van niet. Je wilt een maand wachten, rond die tijd zullen ze vast de cd op voorraad hebben. desnoods kun je ze even bellen of op een andere manier contact met ze opnemen =)


    Hmm, oké. Wel vaag zijn ze daar zeg.. Maar heb je enig idee waar er een overzicht op de site is waar op staat of je kan inschatten hoelang de leveringstijd is?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hmm, oké. Wel vaag zijn ze daar zeg.. Maar heb je enig idee waar er een overzicht op de site is waar op staat of je kan inschatten hoelang de leveringstijd is?


    Uhm niet dat ik weet. Ik vind de site net zo vaag. Net zoals het papier dat je erbij krijgt gegeven als je je spullen ontvangt. Ik moet iets terug sturen maar ik snap niks van dat retour gezeur..
    En geloof me, als je kleding daar gaat kopen, kijk eerst goed naar de maten, die maten zijn heel anders als dat je de maten uit een gewone winkel koopt!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Uhm niet dat ik weet. Ik vind de site net zo vaag. Net zoals het papier dat je erbij krijgt gegeven als je je spullen ontvangt. Ik moet iets terug sturen maar ik snap niks van dat retour gezeur..
    En geloof me, als je kleding daar gaat kopen, kijk eerst goed naar de maten, die maten zijn heel anders als dat je de maten uit een gewone winkel koopt!


    Hmm, als ik kleren wil kopen koop ik ze meestal bij Attitude Holland, de leveringstijd duurt daar best lang, maar de kwaliteit is er zeker. Mijn jas -die ik nu heb- hebben ze ook bij Large, en ook bij Attitude, maar ik vond Attitude toch betrouwbaarder. :')
    Maar iig, sorry dat ik alles vraag hoor, maar ik bestel nooit bij de large haha. Maar als je dus die datum opgeeft, en die CD is nóg niet op voorraad, krijg ik 'm dan nog wel? ;s


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hmm, als ik kleren wil kopen koop ik ze meestal bij Attitude Holland, de leveringstijd duurt daar best lang, maar de kwaliteit is er zeker. Mijn jas -die ik nu heb- hebben ze ook bij Large, en ook bij Attitude, maar ik vond Attitude toch betrouwbaarder. :')
    Maar iig, sorry dat ik alles vraag hoor, maar ik bestel nooit bij de large haha. Maar als je dus die datum opgeeft, en die CD is nóg niet op voorraad, krijg ik 'm dan nog wel? ;s


    Natuurlijk krijg je hem dan, je hebt immers al betaald. Het duurt alleen wat langer voor ze hem opsturen :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!