• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    'eh Jeff, je gulp staat open'zeg ik tegen hem een beetje beschaamd.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [en je hebt echt een gafe naaam haha ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:03 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik kijk even hoe er weer een te laat komt.
    Ik schud mijn hoofd. "Jane ji wilt vast voelen hoe een echt mes voelt in je huid niet??" ik kijk haar vragend aan. Zeker dat ze dat zou voelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    "Ik moet je teleur stellen er zijn alleen maar van die nette huppel kutjes" antwoord ik op Jeffrey. Ik gooi mijn voeten op tafel en die kraakt even daarna rol ik met mijn ogen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'eh nee dankje' zeg ik bang. Waaarom breng ik mezelf toch altijd in de problemen? denk ik bij mezelf


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik grinik, ze was bang en morgen zou ze het voelen.
    Alsof zij zou mogen kiezen wat ik zou doen.
    "watje" slinger ik naar haar hoofd.
    Ik lach even om Mary ann


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Ik hoor Lilly lachen en draai me om. "Ik ben serieus echt van die nette huppel kutjes" zeg ik en kijk dan even naar Jane die daar bang zit. Meestal gunde ik haar nooit een blik waardig ze was mijn type niet zo softie nee geen vriendin van mij.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:10 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'dat jij nou zo gevoelloos bent' zeg ik tegen Lilly. Serieus, ik heb haar dan wel bedrijgt met een mes, maar ik zou haar nooit durven neersteken, dan ben je toch niet goed bij je hoofd!? Maar het ging om Lilly, dan was alles mogelijk..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jeffrey Rojas
    Ik kreun zacht. "Meen je niet, maar jij bent wel gezellig toch mary ann" ik wiebel met mijn wenkbrouwen. "Wat wil je daar mee zeggen jane?" Ik wiebel nogmaals met mijn wenkbrouwen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lilly
    Ik schiet in de lach. "Liever gevoeloos dan jankend naar de wc's rennen." werp ik weer terug.Dat kind had geen idee waarover ik het had. Ik mocht dan wel de jongste zijn maar nit de zwakste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    "Ooooo ik ben zoooo gezellig" zeg ik lachend en keer me dan tot Jane.
    "Misschien ben jij wel gevoelloos" zeg ik tegen haar terwijl ik opsta en naar haar toe loop.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    Ik moet wel lachten om Jeffrey zijn reactie. 'daar bedoel ik mee' zeg ik 'dat je hem dicht moet maken' ik ben nooit echt handig geweest op het gebied van jongens, eerder een kluns. Dus dit kwam er ook heel onhandig uit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Lilly blijft maar doorgaan, ik zorg wel dat ik de komende dagen niet alleen ben. Dan kan me hopelijk niets gebeuren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:16 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    "Zullen we even testen of jij gevoelloos bent?" zeg ik met een grijns en zonder een antwoord af te wachten geef ik een kei harde trap tegen haar scheen. "En?" vraag ik grijnzend

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:18 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †