[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 12:32 ]
Til hug og blod.
Niet echt nee, sorry...
Believe in yourself.
Mhm, ik vond Brian Warner vroeger wel een lekker ding, to be honest. Hier even klikken. Zou het helemaaaaaaaal niet verkeerd vinden
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Naaawh Echt wel.
"I shut my eyes in order to see.'
Stackhouse schreef: Niet echt nee, sorry...
Big girls cry when their hearts are breaking
Omdat de muziek zo geweldig is geef ik hem een 7. Ik houd best wel van jongens met lang haar, maar dit is misschien té lang?
'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.
definitively, maar ik heb sowieso wel wat met die oude rockers.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
MyFairyKing schreef: definitively, maar ik heb sowieso wel wat met die oude rockers.
FighterBeat schreef: (...) Nou, sommigen uit deze tijd mogen er ook wel zijn hoor! :'D
[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 20:16 ]
MyFairyKing schreef: (...) Dat is waar! Maar toch, die oude hebben een streepje voor bij me.
FighterBeat schreef: (...) Bij mij heeft M Shadows dan altijd net weer even een streepje voor, mehehehe.
Leela schreef: (...) Hehe, lol. Eigenlijk vind ik hem wel knap hier, maar mijn fantasie wordt een beetje... Njah, verneukt door de oude versie :"D
Hij doet me een beetje aan Georg Listing van Tokio Hotel denken. [:
comfort in c h a o s
Austen schreef: Hij doet me een beetje aan Georg Listing van Tokio Hotel denken. [:
Ex astris, sciencia
FighterBeat schreef: (...) Meh, dat gaat bij mijn fantasie prima hoor. Mehehehe.
Helemaal mee eens. Vooral op die laatste foto. Daar wil ik best een beschuitje mee eten.