• 'Ik had nooit gedacht dat ik pure romantische liefde ooit nog eens zal voelen. Dat ik ooit weer gekust zou worden door een abnormaal mooie jonge man, die jonge man die mijn leven compleet veranderde toen ik aan het schrijven was aan de rivier, en die jonge man mijn verloren blaadje opraapte en aan me gaf. Ik had nooit gedacht dat ik mijn leven op zou geven voor Damon Salvatore. Een arrogante, egoïstische kwal die toch mijn hart stal en die me toch liefde gaf. Ik had het nooit gedacht..'

    Athena Catalona Nouve gaf haar leven op voor haar ware liefde. Athena had deze liefde nog nooit gevoeld, en dat voor een vampier. Athena werd uitgehuwelijkt door haar vader met een keizer van Italië. Maar Athena wou niet trouwen, ze wou voor altijd bij Damon Salvatore zijn. Misschien kwam die droom 'voor altijd' wel uit.

    Doen / niet doen?
    Titel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen, ookal ken ik heel die Damon niet! Maar je schrijft zo Jummie :9~

    The one who stole my heart, nee doe die maar niet! (:
    A little peace of paper written by my heart, ook niet! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hé het is een keer geen voetbalverhaal van je, dus ik zeg doen.

    Ik ken hem niet (nerd)
    Maar ik ga toch lezen :Y)

    Doen babe :Y)
    En ik wil een rol (cat)


    You can agree with me or you can be wrong

    Damon Salvatore van The Vampire Diaries?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik eis btw wel een rol hoor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DOEN !!!
    Dan ga je mij waarschuwen, dan lees ik alles, neem ik abo en geef ik kudo en dan is iedereen blij.. Jeeeeeeeeey(A)

    titel: Damon Salvatore, the key to my heart?
    ik heb geen idee x')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Silvertress schreef:
    Damon Salvatore van The Vampire Diaries?


    Ja (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neem abo


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus