• Heey als je vegetarish bent (hoe je het ook mag schrijven) mag je dan wel de jus van het vlees?


    all i need is love, all i get is homework

    Technies gezien niet maar sommige nemen het iet zo nou.Om het maar even zo te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geloof van niet ? ;X


    -

    Vegetarisch doe je of omdat je het niet lust of omdat je het niet mag van je zelf. Jus is ook van vlees gemaakt, dus technisch gezien mag je ook geen jus. Maar weetje, als je het wel gewoon lust, en niemand word boos op je, waarom ook niet? Echter ben je dan geen echte vegetariër meer.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Vegetarisch doe je of omdat je het niet lust of omdat je het niet mag van je zelf. Jus is ook van vlees gemaakt, dus technisch gezien mag je ook geen jus. Maar weetje, als je het wel gewoon lust, en niemand word boos op je, waarom ook niet? Echter ben je dan geen echte vegetariër meer.

    Niet alle jus wordt van vlees gemaakt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet echt neeh, tenzij je van die nepjus neemt zegmaar, doen we bij ons thuis dus altijd.


    Mew <3

    Als je veganist bent, niet nee. Maar ik zie het niet als fout om het als vegatariër wel te nemen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Als je veganist bent, niet nee. Maar ik zie het niet als fout om het als vegatariër wel te nemen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Persoonlijk vind ik dat het ook van vlees is, dus doe eet ik het niet. Maar ik vind dat dat je eigen keuze is. Sommige eten kip of vis en dat zijn ook dieren.


    It's all for you, my butterfly.

    Normaal niet hé.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Hmm, normaal niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kende iemand die was vegetariër, en die at geen vlees met uitzondering van bbq's xD(hij was maar 12 jaar hoor)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:50 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als je vega bent dan eet je officieël -als je je aan de regels houdt- geen vlees, geen vlees sappen en geen vleesextracten. Deze zijn (bijna) altijd verwerkt in Jus en bouillon. (ook groentbouillon uit pakjes)

    Écht vega zijn is bijna onmogelijk want onlangs werd aangetoont dat in bijna alle vegatarische producten ook vlees sappen en extracten zitten die verstopt zitten onder E nummers, maar wel op de verpakking vermeld staan.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Als je vega bent dan eet je officieël -als je je aan de regels houdt- geen vlees, geen vlees sappen en geen vleesextracten. Deze zijn (bijna) altijd verwerkt in Jus en bouillon. (ook groentbouillon uit pakjes)

    Écht vega zijn is bijna onmogelijk want onlangs werd aangetoont dat in bijna alle vegatarische producten ook vlees sappen en extracten zitten die verstopt zitten onder E nummers, maar wel op de verpakking vermeld staan.

    Dat zijn toch veganisten?Of zijn veganisten weer strenger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xMelodic schreef:
    Hmm, normaal niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat zijn toch veganisten?Of zijn veganisten weer strenger.
    Een veganist gebruikt idd ook geen gebruik van wol en leer. En een lactovegatariër eet/drinkt ook geen melk, boter, room, eieren & boter.


    Wie du mir, so ich dir.