• je ziet ze overal, mensen die iets tegen twilight, disney, justin bieber, th, jonas brothers, miley cyrus, en wie dat ook haten.
    ik vindt dit pure bullsh*it, ik bedoel, c'mon, je kent die artiesten neit eens! wat zouden ze gedaan hebben dat jij ze zou haten?! wtf, ze zijn zangers of acteurs en nou als jullie dat niet kunne pikken, vindt ik dat best zielig.

    al moet ik toegeven dat ik niet van AnnaLynne McCord hou. of justin bieber of th, maar die kaka ik niet uit en ik ga niet bij de fans zeggen "omg stekelvarken jij hebt een kutmuzieksmaak!"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Er wordt hier ook altijd meteen gezegd dat als je iemand niet leuk/goed vind je die persoon "haat", wat ik ook nogal overreacted vind.. -_-

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 21:47 ]


    ars moriendi

    Right!! Je hebt gelijk :D.. Eneuh kwil even mijn mening kwijt over al die haters die hier rondlopen.. Get a life suckers.. www.zoekeenleven.nl

    Tja, vrijheid van meningsuiting heet zo iets.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 21:48 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outside schreef:
    Er wordt hier ook altijd meteen gezegd dat als je iemand niet leuk/goed vind je die persoon "haat", wat ik ook nogal overreacted vind.. -_-

    nou dat zijn de vriendelijke mensen. asl ze gwn zeggen "ik vindt die niet leuk" begrijp ik hun. maar als ze iets hebben van "omg kut artiest niet te geloven dat je daar fan van bent!", nou, dat vindt ik stom.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)
    nou dat zijn de vriendelijke mensen. asl ze gwn zeggen "ik vindt die niet leuk" begrijp ik hun. maar als ze iets hebben van "omg kut artiest niet te geloven dat je daar fan van bent!", nou, dat vindt ik stom.

    Klopt, dat is gewoon kansloos.
    Maar als je bvb een topic opent in de trant van "goh ik vind dit zielig voor Pietje" en iemand die Pietje niet leuk vind reageert met "oh, oké, nou het boeit me niet want ik vind Pietje niet cool", wordt er gelijk op gereageerd van 'joh hou je mond, je snapt er niks van.' Die reacties hoeven dan toch niet altijd positief te zijn? Daar is een forum nou eenmaal voor..


    ars moriendi

    Gaaaan we weer.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben niet zielig en @xYousraJonas, ik heb een leven yez, en dat voor maar 1,- bij de Action.


    I live for the applause, you will die for it.

    Soulsavers schreef:
    Gaaaan we weer.(cat)
    Ofniet dan :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    and here we go again... shit, ga ik er weer heel de avond in mijn kop mij rondlopen xD <3 paramore


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb geen hekel aan sommige artiesten, kan ze gewoon niet uitstaan. Dat is iets anders (krul)


    -

    Het haten van Haters is anders precies hetzelfde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Het haten van Haters is anders precies hetzelfde.
    naaaaaais, hier ben ik het mee eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    OHMYGEORGE schreef:
    Het haten van Haters is anders precies hetzelfde.

    +1


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen heeft háters, and fáns. Ik wed dat noch Bieber, TH en AnnaLynne een zever uitmaakt welke mensen haar/hem/hun haten of niet. Ze heeft tenminste fáns. En ja, dat iemand haar toevallig niet kan uitstaan, betekent niet dat ze er automatisch omgeeft. Behalve als de "hater" het te ver heeft geschopt. En trouwens, waarom fan zijn als je de persoon niet kent? Ja, je bent fan van die persoon om zijn múziek, acteerkunst enz.
    En de haters haten zijn muziek of acteerkunst.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    OHMYGEORGE schreef:
    Het haten van Haters is anders precies hetzelfde.

    Neehoor :'D Dan haat je geen beroemde mensen maar normale mensen dus niet precies hetzelfde.
    Nee okee, ik moet gewoon even tegenstrijdig zijn maar je hebt wel gelijk :'D


    -