• Ik zoek een Co-Auteur voor Mr Spoon en The Terror Kitty's. Dit word een Cartoon-achtig superhelden verhaal over een jongen die samen met zijn moeder in New Orleans/Amerika woont. Hij komt er dan achter dat hij superkrachten van zijn overleden vader ge-erft heeft. Hij moet nu naar nederland om zijn superhelden rol als Mr. Spoon in te nemen, en zijn vaders land te beschermen.
    Al snel komen zijn vaders hulpjes, de Terror-Kitty's en hun moederfiguur Wonderdog (dit zijn vier pratende Kittens en een Pratende Hond), naar hem toe om hem nu te assisteren en hem te leren zijn krachten te beheersen.
    Maar zijn vaders grootste vijand komt naar de stad, en als Mr Spoon er achter komt wie dit is is hij geschokt.

    Het verhaal gaat geschreven worden uit de ik-personen van drie mensen:
    Jack (Mr Spoon), dit is de jongen met het blauwe haar op de Cover. Jack is een 15 jarige, niet al te slimme maar zeker niet domme, jongen.
    Evan, dit word in Nederland Jack's beste vriend. Hij is de jongen met de pet op en de zonnebril (dit omdat hij een vampier is).
    Rikki, Ze is het meisje met het groene truitje op de cover. Zij is de crush van Jack.

    Ik zoek dus twee Co-Auteurs. Ik schrijf automatish de personage die overblijft.

    Hoe vraag je het Co-Auteurschap aan?

    Schrijf een reactie met hier in:

    Jou naam:
    Ik zou graag schrijven vanuit het personage:
    Link naar een van je verhalen en/of een stukje uit een van je verhalen (liefst het laatste):


    Ik bekijk elke reactie en kijk naar de verhalen om te bepalen wat het beste past bij het verhaal.

    Hou er wel rekening mee dat er elke Zaterdag minstens 2 hoofdstukken ge-upload moeten worden (door twee verschillende personen), het liefst drie (door drie verschillende personen). Hierbij kunnen uitzonderingen gemaakt worden voor bijvoorbeeld Vakantie, Tandarts en/of Dokters afspraken, ziek zijn, computer crash, enzovoorts.
    Ook moet er (vanwege dat je dus ook andermans personages in je hoofdstukken zult moeten verwerken omdat deze drie personen vrienden zijn) van te voren worden besproken wat er gaat gebeuren in deze twee of drie hoofdstukken.
    Ik hoop snel wat van iemand te horen, ik zou het verhaal graag volgende week zaterdag kunnen starten.

    Ook word er een Beta-reader gezocht (of meer dan een).

    Aanmelden voor Beta:

    Naam:
    Ja, Ik wil Betareader worden.


    (Aangezien de hoofdstukken Zaterdag ge-upload moeten worden, is het de bedoeling dat ze minstens donderdag ingeactiveerd online staan, zodat de beta-reader(s) het nog kunnen nakijken, en eventuele fouten die niet overeenkomen met een eersder deel van het verhaal kunnen aanpassen.

    Ook hoop ik hier snel iets over te horen.

    Groetjes.
    Ilana

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 18:56 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik vind het idee heel leuk, maar ik denk helaas dat je niet zoveel aan mij zal hebben. Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos namelijk. Ik hoop dat je nog iemand vind (;


    26 - 02 - '16

    Ik vind je idee wel heel erg leuk. Het probleem is wel dat ik aan twee verhalen tegelijk schrijf en al mijn inspiratie ervoor wilt gebruiken.
    Maar ik hoop echt dat je iemand zal vinden^^


    -