• Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gekregen van een man (hij is 20, tenminste dat zegt hij) en nou leuk & aardig maar we hadden dus wat gepraat. Nadat ik hem had verteld dat ik erg uit kijk naar de laatste film van Twilight en zei dat ik er nog niks van had gehoord. Toen zei hij dat hij dat jammer vond omdat hij graag met mij naar de bios wil om die film te zien. En toen vroeg ik, hoe wil je dat dan doen want ik woon in Nederland en jij zei dat je in België woont. En toen stelde voor dat een van ons bij de ander kan gaan logeren.

    Maar nu ben ik echt bang dat het iemand is die niet te vertrouwen is, ik bedoel ik ken hem pas een paar dagen, heb hem nog nooit gezien en dan stelt hij voor om bij elkaar te gaan logeren.

    En mijn fantasie sloeg dus op hol en ik vraag me af of ik nu overdrijf of niet.

    Oké, ik had het dus toch bij het goede eind. Bedankt voor jullie advies!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:42 ]


    Physics is awesome

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Negligible schreef:
    Dat jij daar nog over na moet denken. Normale mensen vragen echt niet na een paar dagen om bij elkaar te gaan logeren, behalve als ze op andere dingen uit zijn dan vriendjes worden. Sorry, maar ik vind je een beetje naïef :x
    Is niet gemeen bedoeld


    Ik zou het zelf eerder om schrijven als goed vetrouwen in mijn medemens maar ja, het kan ook zijn dat ik naïef ben maar als iemand niet duidelijk zegt wat ie wil dan begrijp ik mensen soms verkeerd


    Physics is awesome

    Ik heb zelf ook een jongen leren kennen via twitter, hij is nu echt een vriend van me geworden. Ik zou eerst nog even gezellig met hem blijven praten en gewoon zeggen dat je dat te snel vindt. Praten kan nooit niet kwaad, maar als hij vervelend wordt zou ik hem echt blokken!
    Succes! x


    Life without love is like a tree without blossom and fruit. - Kahlil Gibran

    Idiot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Idiot.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aurelia schreef:
    Idiot.


    Ik begrijp je reactie niet helemaal


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik heb me ooit eens ingeschreven op een site waar mensen een penvriend of penvriendin zoeken om mee te schrijven. Daar kwam hij blijkbaar het bericht van mij tegen dat ik daar heb achter gelaten en hij reageerde daarop. En zo zijn we aan de praat geraakt en hij heeft mij een foto gestuurd van zichzelf maar dit wil helemaal niks zeggen of wel?


    Inter Pals? Dat heb ik ook, maar daar is de helft van de mensen uit op seks. Heb daar ook eens iemand ontmoet met wie ik een paar jaar lang erg goed bevriend ben geweest e.d., maar dat bleek ook zo'n fouterd te zijn...
    Ik zeg; niet doen. Niet omdat ik het je niet gun een leuke vriend erbij te hebben, maar omdat dit soort mannetjes 99% van de kerel niet écht het beste met je voor hebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Inter Pals? Dat heb ik ook, maar daar is de helft van de mensen uit op seks. Heb daar ook eens iemand ontmoet met wie ik een paar jaar lang erg goed bevriend ben geweest e.d., maar dat bleek ook zo'n fouterd te zijn...
    Ik zeg; niet doen. Niet omdat ik het je niet gun een leuke vriend erbij te hebben, maar omdat dit soort mannetjes 99% van de kerel niet écht het beste met je voor hebben.


    Nee, een soort van hello kitty site waar dus ook een soort forum was voor mensen die penvriend(in) van elkaar willen worden en hij had nog meer mensen geschreven en hij reageert niet meer dus dat zegt genoeg


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, een soort van hello kitty site waar dus ook een soort forum was voor mensen die penvriend(in) van elkaar willen worden en hij had nog meer mensen geschreven en hij reageert niet meer dus dat zegt genoeg


    Hello Kitty voor een 20-jarige jongen? Nuff said..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Don't. Just don't.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Amused schreef:
    Niet doen! Als hij al zo snel vraagt om te logeren, ben ik bijna zeker dat het een pedofiel is.. Ik zou hem gewoon blokkeren.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Leela schreef:
    (...)

    Hello Kitty voor een 20-jarige jongen? Nuff said..
    No offence, maar ik ken jongens die Hello Kitty leuk vinden. Over hun geaardheid spreek ik nu niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)No offence, maar ik ken jongens die Hello Kitty leuk vinden. Over hun geaardheid spreek ik nu niet.


    Maar de meeste van dat soort jongens benaderen geen onschuldige grietjes met: "wil je een keertje logeren?" o.i.d.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hello Kitty voor een 20-jarige jongen? Nuff said..


    Ahem (cat)

    Niet dat ik hello kitty leuk vind, maar ik zie enige parallellen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, omdat hij ook graag een foto wilt zien is hij een pedo en een foute jongen? Nou sorry, misschien wilt hij even graag als jou weten of hij niet met één of andere oude vrouw of eng mannetje zit te praten.


    Your make-up is terrible