• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Ik kon er ook zo wel door.' grijns ik. Ik glip naar binnen. 'Knus hoor, wat was je van plan?' vraag ik aan hem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    Ik haal mijn schouders op, 'Ik weet het niet, jouw ontvoeren?' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Heel even dacht ik er over na, maar toen besloot ik dat ik hem toch geloofde. 'Ik vind het wel een beetje raar' gaf ik toe 'Maar ik denk wel dat ik je geloof, eigenlijk'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Wat heb je nodig dan van me?' vraag ik flirterig. Ik kijk om me heen, een klein plekje maar wel mooi. Ik houd van kleine en natuurlijke plekjes.

    Dave

    'Geloof me please echt Nina, ik wil ook niet meer terug. Het spijt me dat ik een bliksemstrijder ben maar ik kan mijn kracht niet af zetten.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Ik weet niet, Wat wil je van mij weten?' Vraag ik terwijl ik op de grond ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    'Daar moet je geen sorry voor zeggen' antwoordde Nina 'Dat is iets wat je met je geboorte mee hebt gekregen, niet iets waar je iets waar je voor kiest. Ik geloof je, Dave, echt'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Waarom mag ik geen weerwolf zijn?' vraag ik meteen. 'Sorry als je er niet over wilt praten. Anders dan vraag ik wel iets anders.'

    Dave
    'Gelukkig. Het is trouwens nogal een schamende reden maar ik wilde niet liegen.' ik grinnik half. 'Moeten we niet naar de supermarkt eigenlijk?'

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 20:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    Ik twijfel maar besluit dan om het toch te zeggen, 'Ik ben gebeten toen ik heel jong was en ben een jaar geleden voor het eerst veranderd, ik ben bang om anderen pijn te doen en ik wil jouw ook geen pijn doen.' Zij ik eerlijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Dat snap ik.' ik glimlach. 'Maar als je mij een plezier er mee doet? En ik heb het er voor over. Maar als je echt niet wilt, dan dwing ik je niet.' ik kijk hem aan. 'Dat wil ik dus nooit doen.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    'Laten we dat maar doen ja' antwoordde ik lachend en stond op, waarna ik samen met hem richting de supermarkt begon te lopen. 'Maar Dave, je snapt nu ook wel dat ik wat anders wil gaan eten dan die vissalade toch?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    'Wat jij wilt babe. Wat wil je? een lekker stukje bliksemstrijder?' grijns ik. We lopen de koele winkel binnen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nog mensen in de woonkamer die on zijn?, kan ik reageren namelijk]


    That is a perfect copy of reality.

    [Noortje en Abdel zijn in de woonkamer]


    Always look on the bright side of life.

    [Ik ben daar al de hele tijd.
    Aurelie Fleur Carters
    Ik zie twee mensen staan, ik loop naar ze toe.
    Ik zeg 'Dat weer zo snel kan omslaan zeg'
    Ik concentreer me even en zie de toekomst van Abdel voor me.
    'Je hebt later een goede baan' zeg ik tegen Abdel.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Noortje Joëlla Drunk
    'Dat weer zo snel kan omslaan' hoor ik iemand zeggen terwijl ik naar buiten kijk 'ja inderdaad dat viel mij ook al op. Ik ben trouwens Noortje maar zeg maar Noor' stel ik me meteen even voor.


    Always look on the bright side of life.