• ... Magic *snort, snort*


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ladies, please. Als we het toch niet eens worden laten we dan gewoon stoppen met de discussie. Het gaat alleen maar om het plaatje van een kind uiteindelijk nog. :')
    Ik respecteer jullie mening, dat weten jullie hopelijk ook, maar ik heb geen zin dat iemand dadelijk ruzie krijgt. Nu even niet. :')


    Gaan jullie mijn verhaal maar lezen. 8D


    Yes, because it looks like a very good story.
    Seriously, ik moet daar tijd voor gaan maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Yes, because it looks like a very good story.
    Seriously, ik moet daar tijd voor gaan maken.


    Thanks! 8D
    Ik heb hier wat tijd voor je, wil je hem nemen? ;D


    Til hug og blod.

    Gabumon schreef:
    Die kindjes ook... Ze willen alles in hun mond stoppen.. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ... Heb ik de catfight om mij gemist? waarom moest ik nou net lunchen? D:

    En ik ben niet dik, en geen adhd'er :C

    Hoewel die bamiblok erg vet was... 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Wajoo, Sarah kan in de toekomst kijken, keurig.

    Als jullie nou echt niets beters te doen hebben dan Alwin neerhalen, ga dan lekker met z'n drietjes volwassen spelen en rot een eind op van dit forum. Iemand met z'n allen neerhalen doe je niet. Niet op een forum en niet in het echt (En al helemaal niet 'omdat je doet wat je wil (krul)'. < Serieus, wtf?). Je hoeft elkaar niet altijd even aardig te vinden, maar wijs diegene er hoogstens eens op dat je hem vervelend vindt en houd voor de rest je kaak. Constant gezeik moet minstens even vaak gemeld worden als 'irritant' gedrag.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wajoo, Sarah kan in de toekomst kijken, keurig.

    Als jullie nou echt niets beters te doen hebben dan Alwin neerhalen, ga dan lekker met z'n drietjes volwassen spelen en rot een eind op van dit forum. Iemand met z'n allen neerhalen doe je niet. Niet op een forum en niet in het echt (En al helemaal niet 'omdat je doet wat je wil (krul)'. < Serieus, wtf?). Je hoeft elkaar niet altijd even aardig te vinden, maar wijs diegene er hoogstens eens op dat je hem vervelend vindt en houd voor de rest je kaak. Constant gezeik moet minstens even vaak gemeld worden als 'irritant' gedrag.


    Precies :Y)

    En als jullie niet aardig gaan doen dan meld ik de mods dat jullie niet lief zijn, en dan krijgen jullie een waarschuwing, want jaaaa, dat is een reden om er een te krijgen sinds kort :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Wajoo, Sarah kan in de toekomst kijken, keurig.

    Als jullie nou echt niets beters te doen hebben dan Alwin neerhalen, ga dan lekker met z'n drietjes volwassen spelen en rot een eind op van dit forum. Iemand met z'n allen neerhalen doe je niet. Niet op een forum en niet in het echt (En al helemaal niet 'omdat je doet wat je wil (krul)'. < Serieus, wtf?). Je hoeft elkaar niet altijd even aardig te vinden, maar wijs diegene er hoogstens eens op dat je hem vervelend vindt en houd voor de rest je kaak. Constant gezeik moet minstens even vaak gemeld worden als 'irritant' gedrag.

    Hahaha ja kijk, om zulke reacties doe ik het. _O_
    Oh en trouwens, die 'ik doe wat ik wil' was gericht op het laatste zinnetje van die quote. Oordeel niet meteen, dat moet je niet doen. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 12:42 ]


    -

    RainbowDash schreef:
    ... Heb ik de catfight om mij gemist? waarom moest ik nou net lunchen? D:

    En ik ben niet dik, en geen adhd'er :C

    Hoewel die bamiblok erg vet was... 'hmm


    Nah, het was meer zo van, dat ik vond dat ze niet zo fake-volwassen moesten doen met zijn allen. Score btw, ik heb nog zat oude Barbies voor je liggen. Zal ik ze opsturen met de post? :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha ja kijk, om zulke reacties doe ik het. _O_
    Oh en trouwens, die 'ik doe wat ik wil' was gericht op het laatste zinnetje van die quote. Oordeel niet meteen, dat moet je niet doen. (cat)


    Mooi dat je dat toegeeft, dan ga ik je nu melden (bloos).
    En dude, jij kent Alwin ook niet en je zit hem ook af te zeiken alsof hij je leven heeft verpest.


    i put the fun in funeral

    Leela schreef:
    (...)

    Nah, het was meer zo van, dat ik vond dat ze niet zo fake-volwassen moesten doen met zijn allen. Score btw, ik heb nog zat oude Barbies voor je liggen. Zal ik ze opsturen met de post? :"D


    mijn element is trouw. Ik ga niet vreemd met andere barbies D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Mooi dat je dat toegeeft, dan ga ik je nu melden (bloos).
    En dude, jij kent Alwin ook niet en je zit hem ook af te zeiken alsof hij je leven heeft verpest.


    Lol, BANBANBANBANHAMSTER!
    Kidding :Y)

    Mijn leven verpest het beeld dat mensen hebben van mensen als uberserieuze puppyaaiers!


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Mooi dat je dat toegeeft, dan ga ik je nu melden (bloos).
    En dude, jij kent Alwin ook niet en je zit hem ook af te zeiken alsof hij je leven heeft verpest.

    Nja succes ermee. (cat)
    Wtf dat doe ik helemaal niet. Dit is de 1e keer dat ik zo op hem reageer en jullie maken er meteen een probleem van terwijl andere mensen dat constant doen. :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nja succes ermee. (cat)
    Wtf dat doe ik helemaal niet. Dit is de 1e keer dat ik zo op hem reageer en jullie maken er meteen een probleem van terwijl andere mensen dat constant doen. :'D


    Ik heb je anders wel vaker onsympathiek zien reageren, op Alwin en op andere users. Er zijn grenzen en jij gaat gewoon te ver.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb je anders wel vaker onsympathiek zien reageren, op Alwin en op andere users. Er zijn grenzen en jij gaat gewoon te ver.


    Heeft ze ook gezegd "My cup of care is empty"? Want dat is een waarschuwing waard! Vooral als het meerdere keren gebeurd is!

    En vergeet niet dat ik me deze reacties van haar heel erg aantrek! Ik huil tranen met tuiten :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb je anders wel vaker onsympathiek zien reageren, op Alwin en op andere users. Er zijn grenzen en jij gaat gewoon te ver.

    Dit slaat ook helemaal nergens op. :'D Ja een tijd terug deed ik dat constant maar tegenwoordig helemaal niet meer.


    -