• ... Magic *snort, snort*


    Til hug og blod.

    Nou jongens, doe eens niet zo stom tegen elkaar. Zo kan 'ie wel weer. :')


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    (...)
    Soms? 99% van de tijd noem ik geen soms. (krul)
    Valt me van je tegen nance hehe


    Valt me ook tegen van jouw kant. Zo hatelijk is ook nergens voor nodig.
    Jij en ik kunnen zo ook al iemand aanwijzen die wij allebei kennen en die zich ook vaak soortgelijk gedraagt. En dan hebben we het over mijn beste vriend. (cat)


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan ben ik maar stom. Idgaf _O_


    Dan wil ik ook stom zijn. (bloos)


    Your make-up is terrible

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Valt me ook tegen van jouw kant. Zo hatelijk is ook nergens voor nodig.
    Jij en ik kunnen zo ook al iemand aanwijzen die wij allebei kennen en die zich ook vaak soortgelijk gedraagt. En dan hebben we het over mijn beste vriend. (cat)

    Ja maar hem mag ik wel :'D En laat mij verdorie weer eens zijn zoals ik altijd was. Ik hou me tegenwoordig altijd in met mijn reacties en ik ben het zat. (krul)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan wil ik ook stom zijn. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar hem mag ik wel :'D En laat mij verdorie weer eens zijn zoals ik altijd was. Ik hou me tegenwoordig altijd in met mijn reacties en ik ben het zat. (krul)


    Maar ik was er drie maanden niet en ik heb altijd het recht om jou te berispen. Ik ben de oudste van ons duo after all. 8D

    Nee, je mag denken wat je zelf wilt. Ik vind het alleen heel lullig dat iedereen altijd dezelfde personen hier kiest, alleen maar door een indruk die ze weigeren te veranderen. Alwin kan heel vervelend overkomen, maar als je er doorheen kijkt zie je een zelfde soort jongen als Ricardo. Gewoon een dikke ADHDer die niet/moeilijk weet wanneer het genoeg is, maar toch op een redelijk grappige manier (meestal). 8D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Maar ik was er drie maanden niet en ik heb altijd het recht om jou te berispen. Ik ben de oudste van ons duo after all. 8D

    Nee, je mag denken wat je zelf wilt. Ik vind het alleen heel lullig dat iedereen altijd dezelfde personen hier kiest, alleen maar door een indruk die ze weigeren te veranderen. Alwin kan heel vervelend overkomen, maar als je er doorheen kijkt zie je een zelfde soort jongen als Ricardo. Gewoon een dikke ADHDer die niet/moeilijk weet wanneer het genoeg is, maar toch op een redelijk grappige manier (meestal). 8D


    Goed, de meesten zeggen ondertussen wél tegen hem dat het nu genoeg is. Het word gewoon irritant. Ja, aan het begin kan zoiets nog wel grappig zijn, maar in die drie maanden dat jij er niet was heb je het grootste gedeelte van irritantheid ook gemist. Jij zat er niets steeds in en las niet steeds die reacties.
    Je beste vriend kan misschien nog redelijk grappig zijn, maar dit is niet meer redelijk grappig.


    Your make-up is terrible

    Lol, Alwin, ik vond jouw reactie nog best redelijk. I mean... Jullie moeten niet zo tegen elkaar zitten zeiken. Écht wannabe-volwassenen. Had Humble het daar ook niet over in haar klaag-topic..? :W
    Dus, Alwin, +100. Je moet je er maar overheen zetten. Als je nu nog niet weet dat Alwin van borsten houdt... ben je traag van begrip. Gaat 'ie echt niet afleren in drie tellen omdat jullie dat zeggen, haha.
    Maar ik vind dat plaatje best grappig :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Maar ik was er drie maanden niet en ik heb altijd het recht om jou te berispen. Ik ben de oudste van ons duo after all. 8D

    Nee, je mag denken wat je zelf wilt. Ik vind het alleen heel lullig dat iedereen altijd dezelfde personen hier kiest, alleen maar door een indruk die ze weigeren te veranderen. Alwin kan heel vervelend overkomen, maar als je er doorheen kijkt zie je een zelfde soort jongen als Ricardo. Gewoon een dikke ADHDer die niet/moeilijk weet wanneer het genoeg is, maar toch op een redelijk grappige manier (meestal). 8D

    Je bent maar 1 jaartje ouder. (cat)

    Oh ik kies ook vaak mensen uit die iedereen geweldig vind enzeu. Alleen dan hou ik mijn mening voor me omdat ik geen zin heb in weer waarschuwingen en evt een ban. (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je bent maar 1 jaartje ouder. (cat)

    Oh ik kies ook vaak mensen uit die iedereen geweldig vind enzeu. Alleen dan hou ik mijn mening voor me omdat ik geen zin heb in weer waarschuwingen en evt een ban. (krul)


    Is toch een vol jaar meer levenservaring en wijsheid. 8D


    Til hug og blod.

    (cat) Ach ja, kinderen he. ^^
    Zie mij on-topic zijn vandaag..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leela schreef:
    Lol, Alwin, ik vond jouw reactie nog best redelijk. I mean... Jullie moeten niet zo tegen elkaar zitten zeiken. Écht wannabe-volwassenen. Had Humble het daar ook niet over in haar klaag-topic..? :W
    Dus, Alwin, +100. Je moet je er maar overheen zetten. Als je nu nog niet weet dat Alwin van borsten houdt... ben je traag van begrip. Gaat 'ie echt niet afleren in drie tellen omdat jullie dat zeggen, haha.
    Maar ik vind dat plaatje best grappig :3


    I don't care. 8D Jij doet ook vaak genoeg alsof je volwassen bent. Ik hou ook genoeg van bepaalde lichaamsdelen maar dat deel ik niet de hele tijd op het forum.


    Your make-up is terrible

    Leela schreef:
    Lol, Alwin, ik vond jouw reactie nog best redelijk. I mean... Jullie moeten niet zo tegen elkaar zitten zeiken. Écht wannabe-volwassenen. Had Humble het daar ook niet over in haar klaag-topic..? :W
    Dus, Alwin, +100. Je moet je er maar overheen zetten. Als je nu nog niet weet dat Alwin van borsten houdt... ben je traag van begrip. Gaat 'ie echt niet afleren in drie tellen omdat jullie dat zeggen, haha.
    Maar ik vind dat plaatje best grappig :3

    Loooooooool. Wat is er nou weer wannebe-volwassen aan als je iemand laat merken dat hij niet grappig meer is. (krul)


    -

    Ladies, please. Als we het toch niet eens worden laten we dan gewoon stoppen met de discussie. Het gaat alleen maar om het plaatje van een kind uiteindelijk nog. :')
    Ik respecteer jullie mening, dat weten jullie hopelijk ook, maar ik heb geen zin dat iemand dadelijk ruzie krijgt. Nu even niet. :')


    Gaan jullie mijn verhaal maar lezen. 8D

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 12:05 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ladies, please. Als we het toch niet eens worden laten we dan gewoon stoppen met de discussie. Het gaat alleen maar om het plaatje van een kind uiteindelijk nog. :')
    Ik respecteer jullie mening, dat weten jullie hopelijk ook, maar ik heb geen zin dat iemand dadelijk ruzie krijgt. Nu even niet. :')


    Gaan jullie mijn verhaal maar lezen. 8D

    Ik doe wat ik wil. (krul)


    -