• hey,
    Ik zit bij een jongen in de klas waar ik nooit mee omga.
    Ik praat echt bij nooit met hem en vond hem altijd stom en irritant.
    Vorige week kreeg ik een droom waarin mijn vriedinnen allemaal ziek waren. Ik zat dus alleen in de klas op school. Hij zei dat hij me even wou spreken en ik liep met hem mee naar de gang. Daar zei hij dat hij me leuk vond en hij zoende me toen opeens. daarna liepen we terug naar de klas en hij ging naast me zitten. daarna werd ik wakker.
    Nu denk ik constant aan hem!
    Ik denk zelfs dat ik hem leuk vind. Kan dit wel? of komt het echt alleen door die droom. Ik kom er maar niet uit.

    Het komt alleen maar door die droom, in het echt is hij helemaal niet zo leuk als in je droom dus zal je hem in het echt ook niet écht leuk kunnen vinden en verliefd op hem worden.


    Your make-up is terrible

    Als je op die manier over hem droomt dan heb je die gevoelens al veel langer, die droom heeft je daar bewust van gemaakt (:


    Believe in yourself.

    Assassin schreef:
    Het komt alleen maar door die droom, in het echt is hij helemaal niet zo leuk als in je droom dus zal je hem in het echt ook niet écht leuk kunnen vinden en verliefd op hem worden.

    Maar misschien wilt ze dat hij zo is omdat het dan makkelijker zou zijn om hem leuk te vinden. Althans, zo heb ik het wel eens ervaren..


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Maar misschien wilt ze dat hij zo is omdat het dan makkelijker zou zijn om hem leuk te vinden. Althans, zo heb ik het wel eens ervaren..


    Maar daar heeft ze niets aan want zo is hij niet. (cat) Dus kan ze maar beter niets voor hem gaan voelen.


    Your make-up is terrible

    Als je droomt komt het onbewuste in je bewustzijn. Je vind hem wel degelijk leuk, alleen heb je het voor je het droomde nooit beseft. Dus ja. Het kan dat je hem plots leuk vind. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben het eens met Assassin


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben afgelopen week anders naar hem gaan kijken en op zich valt hij wel mee nu

    Histoire schreef:
    Als je droomt komt het onbewuste in je bewustzijn. Je vind hem wel degelijk leuk, alleen heb je het voor je het droomde nooit beseft. Dus ja. Het kan dat je hem plots leuk vind. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Helpohhelp schreef:
    Ik ben afgelopen week anders naar hem gaan kijken en op zich valt hij wel mee nu


    Vind je het gek? Een leuke droom kan veel invloed hebben op het gezonde verstand van iemand.
    Grotendeels is het ook vaak verwerken, wat mensen aangeven. Alleen hoeft dat niet eens per direct te betekenen dat je hem leuk vind. Want het kan op vele manieren bedoelt zijn. Je hersens make rare sprongen, als je niet bij bewustzijn bent en geen grenzen hebt. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 13:47 ]


    Til hug og blod.

    Ergela schreef:
    Ik ben het eens met Assassin


    Ik ook :3


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Het komt alleen maar door die droom, in het echt is hij helemaal niet zo leuk als in je droom dus zal je hem in het echt ook niet écht leuk kunnen vinden en verliefd op hem worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Histoire schreef:
    Als je droomt komt het onbewuste in je bewustzijn. Je vind hem wel degelijk leuk, alleen heb je het voor je het droomde nooit beseft. Dus ja. Het kan dat je hem plots leuk vind. (:


    hier ben ik het mee eens
    je droomt over dingen die onbewust in je hoofd gebeuren
    en als je het een droom vond en geen nachtmerry is er een grote kans dat je onbewust hem al best lang leuk vind!


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb dat ook wel eens gehad. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het schattig hahah;)


    Kiwi

    Ergela schreef:
    Ik ben het eens met Assassin


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.