• ... Magic *snort, snort*


    Til hug og blod.

    Oke, als het zo moet vind ik dat we er bij moeten gaan pitten ook! Komt alles lekker los! 8D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Oke, als het zo moet vind ik dat we er bij moeten gaan pitten ook! Komt alles lekker los! 8D



    IN DE MODDER! MET BIKINIS!

    omfg, awesome! :9~
    Okay, ik moet nu in dooie mensjes gaan porren met scherpe dingetjes. Wacht eventjes tot een uur of 6, k?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heeft ze ook gezegd "My cup of care is empty"? Want dat is een waarschuwing waard! Vooral als het meerdere keren gebeurd is!

    En vergeet niet dat ik me deze reacties van haar heel erg aantrek! Ik huil tranen met tuiten :C

    Je moest het doen hè? ;] Die meerdere :P

    Ik ga me trouwens niet met de discussie bemoeien, maar ik ga on-topicen ;]

    Eh, tja, zo kun dus al voorspellen hoe die later gaat worden, hè? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    FighterBeat schreef:
    Oke, als het zo moet vind ik dat we er bij moeten gaan pitten ook! Komt alles lekker los! 8D



    -so much win. that song. :9~-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Dit slaat ook helemaal nergens op. :'D Ja een tijd terug deed ik dat constant maar tegenwoordig helemaal niet meer.


    Ik zou er niet op in gaan als ik jou was. Ze zitten nog in die tijd dat ze denken dat ze volwassen reageren en het leuk vinden om de populaire usertjes te beschermen. Jij weet zelf ook wel dat ze een beetje onzin uitkramen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou er niet op in gaan als ik jou was. Ze zitten nog in die tijd dat ze denken dat ze volwassen reageren en het leuk vinden om de populaire usertjes te beschermen. Jij weet zelf ook wel dat ze een beetje onzin uitkramen.


    Ik denk dat je het niet echt tegen mij gericht hebt, maar mocht dat wel zo zijn: Ik kom altijd op voor wat ik denk dat goed is en schop datgene wat tegen mijn principes in gaat op een zo fatsoenlijke mogelijke manier. Ik ben zelf ook een kreng, want ik daag ook wel eens mensen uit of whatever. Ik vind het alleen niet leuk om te zien/of ga me er aan irriteren dit soort dingen me te vaak opvallen.
    Ik waardeer jullie mening ook absoluut, moeten jullie helemaal zelf weten. Vind het alleen niet zo zeer nodig en dat probeer ik aan te geven. Heb geen problemen met beide partijen in dit geval. :')


    Til hug og blod.

    -> slotje op aanvraag van topicmaakster


    Life is hard and then we die