• I love you girls. With my whole heart.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 13:39 ]


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    Wees gewoon blij dat je naar engeland gaat volgend jaar met die tour. sommige mensen hebben ze nog nooit gezien, jij krijgt de kans om ze volgend jaar voor de 2e keer te zien. en ik bedoel dit echt NIET GEMEEN. maar voor andere mensen is het toch kutter als ze niet komen. en ik snap best dat je dan teleurgesteld bent, maar just, BE HAPPY (:
    Ik ben ook blij, echt waar, maar ugh. Ik weet het even allemaal niet meer.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oké ik heb zin om te schrijven, maar ik weet niet wat c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik ben ook blij, echt waar, maar ugh. Ik weet het even allemaal niet meer.

    Ik bedoel het niet gemeen he.
    NIET BOOS ZIJN OP TANTE JOËLLA (A)


    Some things are changing too much.

    bangniall schreef:
    Oké ik heb zin om te schrijven, maar ik weet niet wat c:


    Kan je mijn deeltje afmaken.
    Want ik zit vast. en k moet zo laptop uitzetten en dan de hele avond leren.


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    Ik bedoel het niet gemeen he.
    NIET BOOS ZIJN OP TANTE JOËLLA (A)
    Weet ik, maar zo komt het wel bij me aan. Dat ligt niet aan jou, maar aan mezelf. Want zulke dingen heb ik altijd en dan denk ik altijd; ik moet weg en niemand meer lastigvallen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    forevertommo schreef:
    (...)

    Kan je mijn deeltje afmaken.
    Want ik zit vast. en k moet zo laptop uitzetten en dan de hele avond leren.
    Jotttt. En ik denk er ook over SA's te maken en daar heb ik al een ideetje voor, maar dat moet ik eerst even aan iemand vragen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Weet ik, maar zo komt het wel bij me aan. Dat ligt niet aan jou, maar aan mezelf. Want zulke dingen heb ik altijd en dan denk ik altijd; ik moet weg en niemand meer lastigvallen.

    Maar zo bedoel ik het helemaal niet, en je hoeft niet weg, en ik wil echt geen ruzie. ik bedoel het alleen maar goed, en ik wil niet dat we uit elkaar gaan vallen omdat ik zo dom ben om dat te zeggen.
    ik kan beter gewoon wegblijven.


    Some things are changing too much.

    bangniall schreef:
    (...)Jotttt. En ik denk er ook over SA's te maken en daar heb ik al een ideetje voor, maar dat moet ik eerst even aan iemand vragen.


    Ik PB het je (:


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    Maar zo bedoel ik het helemaal niet, en je hoeft niet weg, en ik wil echt geen ruzie. ik bedoel het alleen maar goed, en ik wil niet dat we uit elkaar gaan vallen omdat ik zo dom ben om dat te zeggen.
    ik kan beter gewoon wegblijven.
    NEE JOELLA, KIJK DIT WIL IK DUS ECHT NIET. Ik zeg dat het niet aan jou ligt, maar aan mezelf. Want ik trek me altijd alles heel letterlijk aan. Ook dingen die ik op Twitter lees, als er geen naam bij staat denk ik altijd gelijk dat het over mij gaat. Ga alsjeblieft niet weg, want dit is weer mijn schuld. Zie je wel dat ik beter weg kan gaan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    Oh my lord. Dude dit was dat jochie van Sjakie en de choco fabriek. Damn <3


    What's so bad about being different?

    forevertommo schreef:



    Oh my lord. Dude dit was dat jochie van Sjakie en de choco fabriek. Damn <3

    JA HIJ IS KNAP GEWORDEN HE, HIHIHI.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    forevertommo schreef:



    Oh my lord. Dude dit was dat jochie van Sjakie en de choco fabriek. Damn <3

    Joëlla just died.


    Some things are changing too much.

    bangniall schreef:
    (...)NEE JOELLA, KIJK DIT WIL IK DUS ECHT NIET. Ik zeg dat het niet aan jou ligt, maar aan mezelf. Want ik trek me altijd alles heel letterlijk aan. Ook dingen die ik op Twitter lees, als er geen naam bij staat denk ik altijd gelijk dat het over mij gaat. Ga alsjeblieft niet weg, want dit is weer mijn schuld. Zie je wel dat ik beter weg kan gaan.

    MAAR IK VIND DAT HET AAN MIJ LIGT, WANT IK ZEG DIE DINGEN MET MIJN DOMME KOP.
    DUS HOU OP, EN STOP MET ZEGGEN DAT DIT AAN JOU LIGT.
    OKAY?
    Weet je, ik kan niks goed doen, dus niet meer zeggen dat het aan jou ligt, want ik snap zelf wel dat het gewoon aan mezelf ligt okay?


    Some things are changing too much.

    Oooh is such a beautiful daaaay


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    MAAR IK VIND DAT HET AAN MIJ LIGT, WANT IK ZEG DIE DINGEN MET MIJN DOMME KOP.
    DUS HOU OP, EN STOP MET ZEGGEN DAT DIT AAN JOU LIGT.
    OKAY?
    Weet je, ik kan niks goed doen, dus niet meer zeggen dat het aan jou ligt, want ik snap zelf wel dat het gewoon aan mezelf ligt okay?
    het ligt aan mij, want ik vat altijd alles verkeerd op, jeeeej.


    If you spread your wings, you can fly away with me.