• I love you girls. With my whole heart.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 13:39 ]


    What's so bad about being different?

    Ik luister terug Justin Bieber
    ik was verslaafd aan overboard en dat luister ik nu al twee dagen NON STOP


    i'm broken, do you hear me.

    Whoop ik ga nu Honey 2 kijken en voetbal kijken tegelijk. Like a boss.


    What's so bad about being different?

    Ik kijk voetbal.
    like a boss.


    Some things are changing too much.

    GOOO KEEPERTJE HEREVEEN. IN DE 3E MINUUT ROOD.
    OH YEAAH.


    Some things are changing too much.

    Hoi. Ik ben zo fucking boos, chagrijnig alles. Dus ik denk dat je beter niks tegen mij kan zeggen. Godverdomme.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OKE GODVERDOMME. IK KAN DUS WSS NIET NAAR SCHOOLFEEST VRIJDAG. GODVERDOMME IK BEN NU FUCKING HELEMAAL PISSED HE JEZUS.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    helloootjes!!!((:


    every little thing is gonna be alright.

    HOI.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik heb de icarly show vandaag egt vaak gekeken en hij blijft gwn grappig ea. hahaha. xd


    every little thing is gonna be alright.

    Ik wacht tot de voetbal begint :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    lalalalalalalalallalalalalalala


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hoi c:


    What's so bad about being different?


    Naamgenoten uit VS klagen One Direction aan

    do 12/04/2012 - 08:42 De Britse boysband One Direction is aangeklaagd door een minder bekende Amerikaanse groep met dezelfde naam. De Amerikanen eisen een schadevergoeding en willen dat de Britten, die momenteel furore maken in de VS, hun naam veranderen.

    De Britse boysband One Direction is een creatie van Simon Cowell, de man achter de talentenjacht "X factor". Hun debuutalbum "Up all night" kwam enkele weken geleden op nummer 1 binnen in de Amerikaanse hitparade. Meteen de eerste keer dat een Britse band vanuit het niets de koppositie innam.

    Maar de platenmaatschappij van Cowell heeft nu dus een klacht aan zijn been. De Amerikaanse naamgenoten van One Direction claimen de exclusieve rechten op de naam. De Californiërs zeggen dat ze die al geregistreerd hebben in 2009, een jaar voordat de Britse boysband gevormd werd.

    Volgens de advocaat van de Amerikanen was Cowell op de hoogte van het bestaan van One Direction in de VS. Er zou ook onderhandeld zijn over een oplossing, maar zonder resultaat. De Amerikaanse One Direction wil naast een verbod om de naam nog te gebruiken ook een schadevergoeding van 765.000 euro.


    i'm broken, do you hear me.



    Clowntje Liam c:


    What's so bad about being different?

    HOI LIANNE <3


    i'm broken, do you hear me.