• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik zuchtte even. "Ja, jij hebt ze gezien." Toen keek ik naar Jeremy. "En ja dat is zo. Daarom heb ik ook getrainde spieren."

    Darren Dimir
    "Ja maar.. Dat kan niet. Het is gewoon zo en de waarheid moet verteld worden." zei ik, zachtjes grinnikend.

    [Tot zooo.]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht diep om het gesprek van de jongens.
    "Doe mij maar een truth, om mee te beginnen."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Goed, eh..." Ik denk even na. "Wat is het ergste wat je ooit iemand geflikt heb."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het ergste heb ik je daarnet dus verteld. Dat ik een meisje bedreigd heb te castreren als ze ooit nog eens met haar klauwen aan je zou zitten." Vertel ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    "Oké truth or dare, Damon."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Niet zo zuchten jij. Je weet niet wat je mist." zei ik lachend, terwijl ik over mijn armen en bovenlichaam streel. "Het ergste heb ik je daarnet dus verteld. Dat ik een meisje bedreigd heb te castreren als ze ooit nog eens met haar klauwen aan je zou zitten." zei Chèlle en keek haar even verbaasd aan. "Gevaarlijk hoor." grinnikte ik toen. "Oké truth or dare, Damon." zei ze terwijl ze me aankeek. "Hmmm Dare."

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Gelukkig niet, maar ik heb borsten en die hebben jullie lekker niet!" Ik steek weer mijn tong naar hem uit.
    "En ik houd ervan om gevaarlijk te zijn. Trouwens voor je dare mag je sit-ups doen. Terwijl ik je probeer tegen te houden." Grijns ik gemeen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:25 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik grinnikte. "Nee, dat klopt. Die hebben alleen jullie." Toen hoorde ik wat haar opdracht was. "Hey, dat is niet eerlijk en je weet zelf ook wel waarom!" zei ik beledigd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb nooit gezegd dat ik eerlijk speel." Ik grijns uitdagend naar Damon terwijl ik vast ga staan.
    "Kom op, bang voor een meisje?" Hij kon nu toch niets zeggen door Jeremy.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Nee! Maar.. Jij.. Maar.." zei ik, op zoek naar een uitweg. Ik kon niet zomaar zeggen dat ze een vampier was. "Fine, stupid bitch!" zei ik en ging klaarzitten om sit-ups te doen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Zo erg is het toch niet? Vast niet zo erg als push ups doen met jou erboven op,' zei ik met een lach. Ik keek naar Damon die al vast klaar ging zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns.
    "Dat dacht ik al ja. Oh, en niet te ruw, ik ben een meisje." Ik lach spottend terwijl ik mijn voet op zijn borstkas zet om hem tegen de grond te duwen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:34 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    'Als je eens wist.' dacht ik bij mezelf en wierp een dodelijke blik naar Chèlle. "Wat jij wilt." Ik begin langzaam en moeizaam sit-ups te doen en voel de druk die achter Chèlle's voet zit. 'Niet opgeven Damon!'

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik kijk alleen maar geamuseerd naar het stelletje.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Rustig aan lekker ding." Lach ik.
    "Kom op, je kan toch wel hoger met die spieren van je? Ik weeg maar 47 kilo hoor, zo zwaar ben ik niet." Ik zet iets meer kracht tegen zijn borstkas.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:38 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Met één wenkbrauw opgetrokken keek ik naar Damon en Chèlle. Zo te zien had hij het moeilijk. Of hij kon er geen zak van, of Chèlle was nogal sterk. Ik keek heel eventjes naar de jongen achter me die nog steeds bezig was. 'Je kan het goed,' complimenteer ik hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you