• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cristela "Chris" Martinez
    "Waarom was je alleen met hem weg dan?" vraag ik verbaast. Ik zie een jongen bij de rand opstaan. Hij heeft een grote snee in zijn zij. "hé" roep ik. "Hé gaat alles wel oké?"

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Plotseling hoor ik iemand schreeuwen naar me en ik draai mijn hoofd de goede kant op, waarna ik een meisje zie. Ik strompel half op haar af, het zand onder mijn voeten remt me af. "Jawel." Mompel ik. "Wat is er allemal gebeurd?"


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Familie opzoeken die verhuisd waren naar Japan voor werk' zeg ik. 'En dan in Brazilie vrienden opzoeken die toen ook waren verhuisd' mompel ik. Ik loop naar de jongen, en ga voor hem staan.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik kan de jongen nog net opvangen. "Ehm we zijn neer gestort er zijn een hoop gewonden, inclusief jij" Ik kijk naar de hoeveelheid bloed. Ik kijk Tyler aan. "heb jij nog iets? Jij heb mijn vest. of je moet het niet erg vinden me in me bh te zien? Oh en je kan Corazon zijn ogen beter bedekken het is veel bloed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Kan die wel tegen' mompel ik, en geef mijn sweater.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    Ik hou mijn eigen bebloede shirt omhoog. "Hier." mompel ik een beetje wazig. "Neergestort? Hoe kan dat nou?"


    Your make-up is terrible

    Cristela "Chris" Martinez
    "het spijt me" zeg ik als ik mijn tanden in de sweater zet en er een reep vanaf scheur die ik om de middel van de jongen heel strak bind. "we hebben verdomme een dokter nodig. het moet gehecht worden dit gaat nooit perfect werken" Ik bind er nog twee repen omheen. "Niemand weet dat" mompel ik tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'We hebben verdomme een dokter nodig' hoor ik achter me iemand vloeken. Ik draai me om, weg van de starende jongen. Er zijn misschien mensen die me harder nodig hebben.
    'Kan ik helpen?' vraag ik. 'Ik ben dokter in opleiding.'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Riley Winchester

    Ik kreun even als ze een reep stof over mijn middel over de wond knoopt. Bij de tweede en derde bijt ik mijn kaken op elkaar. "Gehecht?" vraag ik een beetje angstig. "Nee, het gaat zo wel hoor." Ik probeer weer recht op te staan, wat zo half lukt en kijk om me heen. "Heeft de bemanning het niet overleefd?"


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Ik volg een geneeskunde studie dus ik weet wel hoe' mompel ik. 'Ik heb alleen geen spullen' zeg ik.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    "Kan ik helpen? ik ben een dokter in opleiding" Ik kijk op. "Ja graag! het is een flinke snee en dit gaat niet werken" Ik mompel zachte vervloekingen in het spaans als de jongen plotseling beweegt. "Ik ben nog bezig!" Ik trek hem terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Het moet gehecht worden,' zeg ik na even gekeken te hebben. 'Heeft iemand naald en draad? In de bagage misschien?'
    'Ik ben Steven, trouwens. Jij?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cristela "Chris" Martinez
    "Cristela Martinez" antwoord ik. Ik sta op en kijk Tyler aan "Ga je mee zoeken?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Tyler' stel ik mezelf voor. Dan kijk ik naar een palmboom, waar wat tassen in hangen. Waaronder die van mij. 'Ben zo terug' zeg ik, en klim gemakkelijk in die boom.


    El Diablo.

    Steven Brown
    Ik buig me over de jongen heen. Hij lijkt bij bewustzijn te zijn.
    'Wat is je naam? Hoe gaat het verder?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the