• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?

Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

rollentopic

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Steven Brown
    Dianne zegt verder geen verwondingen te hebben, en ze ziet er verder ook wel goed uit. Ik zucht opgelucht.
    'Misschien moet ik gaan kijken of er meer mensen hulp nodig hebben. Help je mee?' Ik heb niet veel zin om alleen op iedereen af te stappen, en ik wil haar ook nog wel een beetje in de gaten houden. Ze lijkt me aardig, nog een reden om bij haar in de buurt te blijven.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Nica
    "Bibi!" Glimlach ik wanneer ik het lappenpopje in zijn hand bekijk. "Ik wil naar huis, Star," murmel ik zachtjes. Ik trek mijn blauwe logeerkoffer naar me toe, en berg het lappen popje zorgvuldig op.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Cristela "Chris" Martinez
    ALs ik Tyler verbonden heb met mijn vest hurk ik voor het kleintje neer. "heb jij niks Corazón?" vraag ik met een glimlach.

Star
    'Ik ook, maar dat kan niet. Volgens mij moeten we hier nog blijven. Sorry niekje..'

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Nica
    Ik krul mijn wenkbrauwen tot een lichte frons en wijs vervolgens naar een open stuk. "Ik wil weg uit dit vliegtuig, en ik wil nooit meer vliegen." Murmel ik zachtjes.

Dianne Tia Emerson
    'Tuurlijk, Ik hoop dat iedereen oké is.' Zei ik. Dit was 1 van de weinige momenten dat ik niet allen wilde zijn. Hij leek me aardig en dat is veel beter dan op een eiland te zitten met iemand die allen aan zich zelf denkt. Ik verlangde allen al snel aan het word thuis.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Loona Moon Johnsen.

"Kom je moet hier weg, zometeen valt er iets op je.. vind je het erg als ik je op til? Je kan niet lopen zo" Zegt hij. Ik twijfel even. Tja, wat moet ik anders doen? Moet ik hier blijven liggen? Dat heeft ook niet zoveel zin, dus uiteindelijk knik ik even kort. "Het is beter dan hier blijven liggen" Zeg ik dan en kijk hem even aan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Joshua Stan Jameson.

Als ik mijn ogen langzaam open ben ik er van bewust dat ik in een boom zit en er een rode vlek op de mouw van mijn vest zit en scheuren in mijn broek. Hoe ben ik in godsnaam in een boom beland? Hoe is dat vliegtuig neer kunnen storten? En hoe kom ik in hemelsnaam weer terug bij Valeska? Ik heb beloofd dat ik haar vandaag zou bellen. Misschien heb ik hier bereik? Als ik mijn mobiel kan vinden dan. Nee, niets, noppes. Geen mobieltje of Ipod te vinden.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Star
    'Ik ook niet. Maar ga nu maar even slapen dat is goed voor je wond.' zeg ik en aai haar. 'Dan doen de toverkaboutertjes het werk en maken ze je wond weer mooi.'

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Lucas Jhonson

Onhandig loop ik half struikelend naar een paar van de andere mensen, iedereen wouw naar huis, tuurlijk maar dat was het nou juist, ik had geen thuis ik had niks om naar te verlangen.

Don't be like the rest of them, darling

Decio Martinez.
    Ze knikt. "Het is beter dan blijven liggen" Ik knik nadat ik haar even aangekeken te hebben. Ik leg mijn ene arm onder haar knieën en de andere om haar middel. Met gemak til ik haar van het zand. Ik kijk rond. Waarheen? Een veilige plek. Die kant op dan maar. Ik loop weg van het vliegtuig, weg van de zee.

Nica
    Ik schud mijn hoofd. "Ik heb het koud, ik wil hier weg." Ik krabbel overeind en klim over de stoelen om zo ineens op het zachte zand te ploffen. De zon prikt in mijn irissen en zorgt ervoor dat ik blijf zitten.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:08 ]

Steven Brown
    Ik kijk om me heen of ik iemand zie die hulp nodig heeft.
    'Wat deed jij eigenlijk op het vliegtuig naar Brazilie?' nieuwsgierig kijk ik Dianne aan, hopend dat ik niet te direct ben. 'Je naam klinkt niet echt braziliaans...'

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Dianne Tia Emerson
    'School, ik had me opgegeven voor verschillende uitwisselingen. Het zou leuk worden. maar als het er zo uit ziet. Denk ik dat het eerder bakken op het strand word en wachten voor hulp.' Zei ik. Ik wist nog hoe blij ik was. Nu had ik gehoopt dat iemand anders mocht en ik lekker thuis zat boek te lezen of iets anders. 'En wat ging jij daar doen?' Vroeg ik een beetje verlegen

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cristela "Chris" Martinez
    Het kleintje lijkt nogal in paniek dus pak ik zijn handjes en begin een spaans kalmerend liedje te zingen wat mijn moeder vroeger ook altijd deed en trek er ondertussen op de juiste momenten gekke bekken bij.