• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dianne Tia Emerson
    'Analist in een laboratorium. Er leek om te doen.' Zei ik. Steven keek even naar de jongen. En de jongen naar ons of door ons. Hij keek erg wazig. Hij zag er levend uit, maar wel erg van de kaart. 'Volgens mij is dat niet gezond.' Zei ik snel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Steven Brown
    'Volgensmij is dat niet gezond', zegt Dianne haastig, kijkend naar de jongen. Ik knik. Ik vraag de jongen of ik naar zijn arm mag kijken, maar hij reageert nauwelijks. Daarom maak ik een mitella voor hem van mijn vest en verbind zijn hand zo goed en zo kwaad als het gaat erin.
    'Analist in een laboratorium. Dat klinkt inderdaad interessant,' merk ik op, om de stilte te doorbreken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dianne Tia Emerson
    'Is het ook. Er zijn velen richtingen in. Zelf wil ik het liefst naar een ziekenhuis.' Zei ik. De man reageerde nauwelijks. Ik keek even in een oog opslag of hij nog wonden had. Ik zag niks tot ik zijn voeten zag en dat zag er niet goed uit. 'Ik snap nu waarom die niet reageert.' Zie ik verbaasd. Ik kroop naar zijn voeten toe en bekeek nog wat er over was van zijn voeten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Me verbinding was opeens weg 0.o Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    [ehm...tsjah ff lezen haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Okii, *begint met lezen*]


    El Diablo.

    [is nie heel veel gelukkig vanaf dat je weg was haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Is goed' zeg ik, en neem Noah weer over. Hij gaat op mijn schouders zitten, en ik kijk Cristela aan. 'Gaan we?'.


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik knik en loop met Tyler mee. Terwijl we weglopen kijk ik over mijn schouder mijn broer even aan en kijk dan weer voor me. "Hoe oud ben je Tyler?" vraag ik. Ik trek mijn diep uitgesneden shirtje wat rechter. het is wat bloot maar het is verdomde heet hier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Negentien' zeg ik, en kijk haar aan. 'Jij?' vraag ik dan.


    El Diablo.

    Decio Martinez.
    Ik zie mijn zusje weglopen met de jongen en het kindje. "hé" roep ik. Ik begin in het spaans tegen haar te schreeuwen, dat ze hier moet komen.

    Cristela "Chris" Martinez
    "Twintig" Ik verstijf als ik mijn broer in het spaans hoor schreeuwen. Hij praat snel en door het lawaai hoor ik het niet echt maar hij eindigde zijn zin met 'puta' wat 'hoer' betekent. "Doorlopen" zeg ik. Ik pak zijn arm en trek hem mee. "Dat is mijn broer, hij is niet erg goed bij zijn hoofd" zeg ik "is dat jou kindje? "

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:11 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Dat hoor ik' mompel ik, die broer van haar is gestoord. Dan kijk ik even omhoog naar Noah. 'Nope, mijn broertje, anders moest ik 12 ofzo zijn toen ik een eigen kind kreeg' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:15 ]


    El Diablo.

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik grinnik. "Goed van je, Dat je voor hem zorgt" zeg ik. Dat meen ik. Ik schaam me een beetje, voor hoe ik er nu uit zie. Hij zal me wel als slet zien, net zoals mijn broer doet. "Waar zijn je ouders?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Thuis' zeg ik. 'Die zullen nu vast gek worden omdat Noah niet terugkomt' mompel ik.


    El Diablo.

    Riley Winchester

    Na een tijdje ben ik toch in staat om op te staan en ik kijk om mee heen naar mensen die er levend genoeg uit zien.


    Your make-up is terrible