• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?

Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

rollentopic

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Dianne Tia Emerson
    EEn paar stonden te vechten. Cristela werd geslagen door haar eigen broer. Ik stond rustig op en liep naar ze toe. Ik gaf de broer 2 raken klappen zodat hij uit evenwicht zou raken en om zou vallen. Daarna pakte ik zijn rug beet en smeed hem zo op de grond. Was die vecht training nog ergens handig voor

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Decio Martinez.
    Ik glimlach. plotseling werd ik zo op de grond gesmeten door een meisje. Was dit nou echt? Ik duwde haar van me af. "prima prima" zeg ik. "houd haar maar ze is toch een slet" met dat loop ik weg.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:09 ]

Emma

Ik wordt wakker en kijk om me heen. Ik drijf. Drijf? Help! Water, alleen maar water onder me.'Help!' weet ik uit te brengen. Ik drijf op een stuk hout en probeer me er aan vast te klampen. Ik zie land en mensen. 'Help!' roep ik voordat ik flauwval.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Wacht even, is dat normaal dat je zomaar naar iemand toeloopt en diegene verrot wilt slaan? Ik vind het nogal raar aangezien er al twee personen mee bezig waren.]

Your make-up is terrible

[wel een beetje vreemd dan had ze denk niet zo kalm moeten zijn haha]

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:12 ]

Steven Brown
    Vol verbazing kijk ik naar wat er gaande is, nadat de jongen Cristela heeft geslagen. Daarom besluit ik mijn tas maar wat te organiseren, en sorteer de andere geneesmiddelen die ik meegenomen heb. Misschien dat ik later nog in het vliegtuig moet gaan zoeken, of een van de doden misschien nog wat mee had. De gedachte alleen al laat rillingen over mijn rug lopen.
    Dan hoor ik iemand om hulp roepen vanuit de zee, en zonder aarzeling ren ik het water in.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:12 ]

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Cristela "Chris" Martinez
    Ik krabbel overeind en kijk mijn broer woest na. "Het spijt me" zeg ik terwijl ik mijn ogen neer sla. "Voor hem. sorry"

Ik merk dag iemand in mijn buurt is. Ik doe moeite om niet flauw te vallen. 'hier!'gil ik en spuug zout water uit. Ik probeer te zwemmen.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

{Wat is er gebeurt en waar kan Lucas heen?}

Don't be like the rest of them, darling

[die kan naar ons, er is net gevecht geweest tussen cristela en der broer en de andere die haar kwamen helpen]

Steven Brown
    'Hier!' gilt een meisjesstem. Ik zwem naar haar toe en trek haar mee terug naar het strand. Hoestend spuugt ze een golf zout water uit, en veegt haar natte haar uit haar gezicht.
    'Alles goed?' bezorgd kijk ik haar aan. Als ze maar niet te veel zout water in haar longen heeft gekregen.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

{Waar zijn jullie?}

Don't be like the rest of them, darling

Riley Winchester

"Kan jij niets aan doen." glimlach ik naar haar. "Gaat het?"

Your make-up is terrible

Cristela "Chris" Martinez
    Ik haal mijn schouders op. "Ik ben het gewent..hij is nogal..agresief" Ik zucht. "Het gaat wel" Ik kijk naar het kleine jongetje dat rustig met zijn auto aan het spelen is. Ik ken hem niet maar vanaf het begin dat ik hem vond kreeg ik de behoefte voor hem te zorgen. Het is een schatje. met een knappe broer, en hier staat nog een knappe vent. Ik zucht nogmaals.

Riley Winchester

"Dat is ook niet helemaal normaal." mompel ik zacht. "Maar ik bedoel, heb je nergens pijn?" vraag ik bezorgd.

Your make-up is terrible