• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'He, Emma', reageert ik verrast. 'Lief dat je het aanbied, maar er is nu even niet zo veel te doen, denk ik.'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    emma
    'Oké' zeg ik onverschillig en plof op het zand. 'Jemig waarom wij?' vraag ik en strijk door mijn haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lucas Jhonson

    Ik zie hoe een meisje dat waarschijnlijk Emma heet naast Steven neer knielt en vervolgens op het zand neerzakt 'Jemig waarom wij?' Zegt ze terwijl ze haar hand door haar haar haalt 'Hmm.. Bad Timing?' Opperde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steven Brown
    'Ik wou dat ik het wist,' antwoord ik. 'Of nee, eigenlijk niet. Ik zou niet willen weten wat ik gedaan zou kunnen hebben, om dit te verdienen. Maar ze komen ons vast binnenkort redden, en dan valt het allemaal ook wel mee.'
    Hoopvol kijk ik Emma aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma

    Ik grijns. 'Ja, maar ik heb een klein vraagje. Misschien niet echt van belang of zo...' ik kijk ontzettend sarcastisch. 'maar wie zijn 'ze'?' ik grijns naar Steven maar ben niet echt blij.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cristela "Chris" Martinez
    Het kleintje op mijn schoot begint te huilen in zijn slaap. Ik weet niet of hij pijn heeft of zijn ouders mist. Ik sus hem en zing zacht. Ik kijk om me heen kijkend waar Tyler staat. Maar hij is al snel stil. "Het is ook allemaal teveel voor je he kleintje, maar geen zorgen je bent snel weer bij papa en mama" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Het moet toch iemand opgevallen zijn dat een vliegtuig vol mensen zomaar verdwenen is? En diegenen zullen ons vast komen zoeken.'
    Terwijl ik dat zeg, ontstaan in mijn hoofd wel duizend redenen waarom ze ons alsnog niet zouden kunnen vinden, maar die probeer ik te onderdrukken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma

    'Ik wil je vrolijke gedachten niet wegwerken maar eh... Ik denk dat men nooit hier zal zoeken...' zeg ik mismoedig. Ik strijk vanaf mij voorhoofd langzaam met mijn hand naar beneden en doe bij mijn kin alsof ik iets vastgrijp. Dan wrijf ik in mijn ogen en gaap. 'Wie heeft er trouwens honger?' vraag ik plotseling.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lucas Jhonson

    'Niemand zou mij zoizo zoeken, niemand zou me missen' Mompelde ik terwijl ik me neer liet zakken op het zand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    [Er is niet echt veel gebeurd, gewoon wat mensen gevonden enzo. Ik ga nu een stukje het bos in en dan kan ik wel één van je karakters vinden?]


    [Okee is goed (: ik schrijf zo wel een stukje]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven Brown
    'Kom op, beetje positiever!' Ergens ben ik allang blij dat we op dit eiland terecht zijn gekomen, het had wel veel erger gekund. 'Ik wil wel mee eten gaan zoeken, en misschien water. Ik begin ook wel dorst te krijgen...'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma
    'Oke, ik denk dat in het bos genoeg te eten is.' ik spring op. 'O en eh... Je mag veel zeggen tegen mij, maar zeg nooit meer dat ik positiver moet doen. Ik ben vaag té positief.' ik lach en spring op, dan ren ik naar het bos. 'kom je nog?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lucas Jhonson

    'Kom op, beetje positiever!' Zij Steven, hij moest eens weten, ik was bijna mijn halve leven aan het zoeken naar mijn vader die ik nog nooit gezien had en niet eens zeker wist of hij nog leefde. 'Ik ga ook wel mee' Zeg ik, kon ik teminste iets doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is zei, niet zij.]


    Your make-up is terrible

    [je haalt de woorden uit mijn mond haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]