• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Het klinkt alsof je dat leven mist,' glimlach ik naar eht meisje. 'zou je niet heelg raag gezond terug willen gaan?' Het lijkt me van wel, zo geweldig is dit kamp niet voor de zieke zinderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz? You're wrong. There can never be too much Shatrick (cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dit topic is gesloten omdat TOO MUCH SHATRICK
    *sees it in the last topic*
    Lizz, Shatrick will never end and there never can be too much of it.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [O-my-fuck, ik was net klaar met schrijven.. is het topic gesloten! D: -moet opnieuw schrijven-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    "Ik ben ál gezond," zeg ik koppig.
    Ik ben niet ziek, dit is geen ziekte. Kom op, ik moet doen alsof ik wel wil genezen en dan kan ik weg hier, dan loop ik weg van huis en dan leef ik nog lang en gelukkig als mezelf.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [The topic couldn't handle the Shatrick!
    I, however, can handle it. (wbw)]

    Cassia Sterling
    'Een gezonde jonge dame is geïntereseerd in jongens en alleen dat. Zodra je daar sterk in gelooft, mag je weg. Dan ben je gezond. Nou vertel eens, wanneer wist je voor eht eerst dat je de ziekte had?'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wed dat als de mods wisten dat Shatrick bestond, dat ze Shatrick ook zouden shippen. JULLIE MOETEN GEWOON EEN SHATRICK STORY BEGINNEN!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik had net weer zo'n hele post en toen bam: topic gesloten. FOETSIE. The internet hates me D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Paige Valentina
    Mignon hapt naar adem merk ik, maar ik ben nog zo bezig met mijn tirade op Cassia dat ik er verder geen aandacht aan besteed.
    "Het is geen ziekte," Opgelucht kijk ik haar aan, omdat ik eindelijk nu met iemand kan praten die mij snapt.
    "Nee, dat is het ook niet, maar snapt Cassia het nou niet of wilt ze het niet snappen?" Grommend doe ik mijn armen over elkaar en kijk afwezig weg. "Ik krijg haar nog wel..." mompel ik er zachtjes achteraan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cosette schreef:
    [Ik had net weer zo'n hele post en toen bam: topic gesloten. FOETSIE. The internet hates me D:]


    That's why I always copy my posts before posting them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    My computer loves me because I love him back. That's why he remembers my posts when I go back to the last page.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    (...)

    That's why I always copy my posts before posting them.

    [Ja, dat lijkt me slim... -blond-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je kan ook op pijltje terug klikken, en dan heb je je post weer n.n
    Maar mag ik een samenvattinkje? Ik moest gisteren de hele dag naar een familiereunie, waar ik er trouwens wel achter kwam dat ik een hele coole metalheadachterneef heb, waarmee ik op de vorige reunie (10 jaar geleden, ik was 4) de hele dag onder een tafel heb gezeten. Maar verder was het saai. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hèhè! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''