• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Hmmm, een dare. Okay.. Uuuhm." zei ik nu grijzend. "Kiss me like you kiss Luca."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (ze is een beetje heel erg bewusteloos dus ze kan nu even geen antwoord geven ze snijdt in haar luchtpijp ofzo. )


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Wacht eens!" zeg ik, fronsend. "Gaat dit niet een beetje te ver?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Je deed ook een lapdance, dat lijkt me erger dan een kus." zei ik grijnzend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schiet in de lach.
    "Serieus? Perv. Maar goed, ik ben de onverslagen koningin en ik wijs nooit een opdracht af." Ik ga op zijn schoot zitten en druk zacht mijn lippen tegen die van Damon voordat ik de kus verdiep. Ik probeer het zo goed mogelijk te doen, voor zover dat gaat zonder gevoelens. Dan haal ik mijn lippen van die van Damon af. Het was niet hetzelfde.
    "Eh, ja. Maar ik ga niet verder dan dit." Mompel ik en ga weer op de armleuning zitten waar ik net zat.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:05 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik wend mijn ogen af als ze Damon kust en bijt op de binnenkant van mijn wang. Damn, dat ze het nog aanneemt ook. "Eh, ja. Maar ik ga niet verder dan dit." hoor ik haar mompelen, als teken dat het klaar is.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik verbaasde me dat Chèlle het echt deed en verloor mezelf heel eventjes in haar kus, terwijl mijn ogen groter werden. Toen ze weer weg was knipperde ik met mijn ogen. "Nou ja.. uh. Die dare heb je gehaald." zei ik zachtjes, "Ik ga eventjes weg denk ik. Luca zal me vast niet zo aardig vinden nu." Ik sta op en loop weg naar mijn kamer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ben even weg.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik naar Damon en kijk Luca dan aan.
    "Het was niet hetzelfde." Mompel ik zacht.

    [Tot zoo!]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:08 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk haar aan en knik, blij dat Damon nu weg gaat.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik bijt op mijn lip als ik zie dat Luca me aankijkt. Ik kon de kus niet verder laten gaan, er zat geen gevoel bij, zoals bij Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirindë
    ik zie Layne en met moeite draai ik me om
    'maak me dood.' zeg ik. 'Sla m'n hoofd er af of verbrand me ofzo.' ik weet dar t dom klinkt maar pech.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik schiet in de lach. "Nee" zeg ik droogjes. "Ik heb daar geen reden voor dus nee"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    'Dan doe ik t zelf.' zeg ik droog. Ik loop langs hem heen. Ik zoek lucifers, desnoods aansteker. Ik vind er heen. Achter her huis vind ik hout. Ik steek het aan. Ik wacht tot het warm genoeg is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Waarom zou je dat doen?" vraag ik als ik achter haar aan loop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]