• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Je fluit naar me als een of ander hondje..." antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Minder spijt dan van het zuipen." Antwoord ik schouderophalend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Echt?" vraag ik lichtelijk verbaasd. "Waarom heb je daar meer spijt van?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik rol even met mijn ogen. 'Omdat ik dacht dat je me anders misschien niet zou horen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    "Ik was dichter bij dan je denkt" Ik wrijf even over mijn oren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jeremy Velez

    Tevreden keek ik nog eventjes naar me foto's terwijl ik weer terug liep naar het huis. Het was eigenlijk best wel frisjes buiten. Ik keek nog weer eventjes om me heen. Het bleef me maar verbazen hoe mooi het hier was. Wijze beslissing dus om hier heen te gaan. Ik opende de deur van het huis en liep naar binnen. Ik stopte me mobiel weer in me zak en sloot de deur.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Omdat ik daar een kater van krijg, natuurlijk!" Antwoord ik, alsof het heel logisch is, wat het ook is.
    "Ik kan er geen spijt van hebben, omdat het zo 'meant to be' voelde." Fluister ik dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Sukkel." grinnik ik. "Ik kan er geen spijt van hebben, omdat het zo 'meant to be' voelde." hoor ik haar fluisteren. Ik denk even na. Misschien heeft ze wel gelijk.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Sorry,' zucht ik. 'Dat wist ik toch ook niet. En sorry als ik een beetje geïrriteerd doe,' voeg ik er nog aan toe. Ik kijk even op als de deur opengaat. Als ik zie dat het Jeremy is glimlach ik even. 'Hee,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    "En waarom doe je zo? Geeft je man je niet genoeg aandacht?' Ik sla mijn armen over elkaar. Ik kijk even naar de jongen maar reageer er niet op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom ben ik nou weer een sukkel? Ik bedoel, ik wist dat jij er voor me zou zijn om je speciale drankje te maken. Het had erger geweest als ik zo veel had gedronken dat ik over mijn nek zou gaan. Net als toen in Chicago." Toen was ik beroerd, oh my, niet normaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Layne niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je "mijn man"?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik even. "Ja, Luca red je wel weer." Ik plet haar in mijn armen en laat haar weer los.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Luca toch?" Ik glimlach


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damon Blake
    Ik stond op en besloot om beneden in de woonkamer te gaan zitten. Eenmaal beneden aangekomen zie ik Cassie, Layne en Jeremy. "Hoi" zei ik vriendelijk tegen alle drie.

    Volgende Topic[/b]
    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.